Alicelindstrom

Min nya design,

Hej bloggen, nu har jag tänkt att skriva lite om min nya design!
det gjorde jag förra gången också, några av er inns kanske det??
annrs kan ni klicka HÄR så kommer in till inlägget!! (:



Saker som jag tycker är bra med den:
*färgglad, haha nemen kom inte på något xD
*Drop down menyn, tycker att det är ganska lätt att hitta i en sån, när det
är tydliga kategorier!
*Följ mig via bloglovin knapp!! (: hihi
klicka på den!!
*mouse over bilder!! (:

Saker som jag tycker var mindre bra:
Ojj kommer inte på något!


Övrigt om designen:
*Den går i olika nyanser av rosa, vit åå lite svart
*Bakgrunden enfärgad
*vanlig meny åå drop down vist inte vilken av dom jag ville ha, så tog båda!! xD
*mouse over bilder, ni ser bilderna i min meny, he musen på dom!
då byts bilden

hihi ajja,
ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin