Alicelindstrom

Men design, + - och annat

Hej bloggen, nu har jag tänkt att skriva lite om min nya design!
Saker som jag tycker är bra med den:
*Bakgrunden är stilla när man scrollar ner, vilket är bra för man blir inte ''yr'' haha xD inet för att man blir det
annars men ändå.
*Drop down menyn, har aldrig gjort en sån men det var roligt att pröva. Och jag tycker att jag lyckade ganska så bra!

Saker som jag tycker var mindre bra:
Ojj kommer inte på något!


Övrigt om designen:
*Den går i olika nyanser av går, svart och vit.
*Bakgrunden är svagt mönstrad.



Såå här är en liten bild!! xD


Och just nu är inte drop down menyn klar!
det finns några tomma luckor, någon som har tips på vad jag kan ha i dom?? :D
Är det något som du tycker saknas i i min design eller i min lista (som finns längre upp i detta inlägg?)
då är det bara att komentera och säga vad du tycker.
Du kan ju också komentera vad du tycker om min deisgn!
För jag har faktiskt lagt ner ganska så mycket tid på den och skulle bli glad om någon uppskattade det!

ses


Det vill du gärna veta va?

Hur gör man en drop down-meny?



Emma

Heej!!

Hur gör man en deip down-meny?? Och hur gör man så att bakgrunden är stilla när man skrollar ner??

Skulle gärna vilja veta! Har viljat det jättelänge:)


blogg: http://emmawnilsson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin