Alicelindstrom

Helgen och ny vecka

Jag hade det riktigt roligt i lördags som jag nämde tidigare var vi ett gäng som åkte till en kompis stuga. Väl där hittade vi på lite olika saker bada, basta, grilla, spela kubb med mer. Fick kanske lite för lite sömn men kul hade jag iallafall. Igår åkte jag en sväng till farmor och farfar igen för att fika och idag är jag tillbaka på jobbet, min första dag efter 4 veckors semester. Det känns väldigt segt, speciellt när alla i min familj fortfarande är lediga. Men lite bättre kändes det när det regnade under dagen.

Extra roligt att jag hamnade på förstasidan på blogg.se, denna gång med inlägg jag skrev efter att jag varit i Blå Lagunen. Bilden är från det inlägget.

Poddar jag lyssnar på

Jag söker ständigt efter nya poddar att lyssna på och alla tips uppskattas, därför tänkte jag dela med mig av de sex poddar jag lyssnar på i sommar.

Sommar & Vinter i P1
Aka sommarpratarna. Jag lyssnar inte på varje avsnitt, utan endast de människor jag känner till. Fattar inte hur det kan vara roligt att lyssna så länge på någon annans liv eller karriär, men bra är det!

Noel & Ludwig
Jag lyssnade på Zara och Noel's podd som dom la ner och jag har istället börjat lyssna på Noel och Ludwig, tycker som är så härliga och roliga!

P3 Dokumentär
Med den här är det ganska samma som sommarpratarna, jag lyssnar inte på varje avsnitt. Tycker varje avsnitt är så intressant med intervjuer och väldigt detaljrika, inte som när man scrollar på aftonbladet efter en händelse.

Therese & Zäta
Jag gillar verkligen deras samtalsämnen och dom känns så jordnära och härliga. Dom pratar mycket om djurrätt och miljö, vilket jag tycker är intressant. Det pratas även om vardagliga saker och deras liv och lite allt möjligt!

Pillowtalk med Peg & Penny
Alltså hur härliga är dom inte? Har du sett Parneviks så fattar du nog och isåfall borde du verkligen ta och lyssna på den här podden. Dom pratar mycket om förhållande, tjejproblem och livet helt enkelt.

Mathilda och Andrea
Den första podden jag började lyssna på för många år sedan och dom håller fortfarande måttet. Två tjejer som pratar om allt mellan himmel och jord och dom känns precis som Therese och Zäta som jordnära med bra åsikter.

Summer air

Citronmarängkakor

Det blev en plåt citronmarängkakor igår, bland mina favoriter av småkakor. Enkla men vääädigt goda och dom brukar alltid uppskattas. Jag har sedan flera år tillbaka bakat dom här då och då med detta recept som jag för första gången såg i Sommar med Ernst för några år sedan då han bakade dom.

Idag startade jag dagen med en 7 kilometrare, en bra start på dagen! Nu sitter jag i sängen och ska äta lite lunch samtidigt som jag ska beta av ett serieavsnitt. Senare kanske jag lägger mig i solstolen, om solen inte försvinner dvs och ikväll ska jag iväg och träffa lite folk från min förrförra klass (grundskoleklass) vilket ska bli roligt! Kommer hem igen imorgon så vi hörs då.

Ännu fler bilder från Gotland, dom är inte slut än! Jag gillar verkligen att fota såna här motljus bilder kanske ni märker, jag har tidigare postat några på A och jag har även några liknande på oss från en annan kväll på ön. Dessa bilder är fotade med fjärrutlösare och kameran ställde vi på en stubbe. Städningen igår gick förövrig bra, jag blev klar med rensningen i förrådet och gick även igenom en del i mitt rum. Idag är vädret sådär jobbigt, mulet men varmt så jag tänkte följa med mamma och handla och sen baka något gott.

Jag och Albernn har förövrigt våran 1,5 års dag idag så det känndes väl lite extra passande att publicera bilderna just idag. ♥

Glossybox juli

Jag gillar verkligen hur Glossyboxarna blir finare och finare hela tiden, det känns som att det var ett bra tag sedan jag fick hem en vanlig rosa box. Innehållet för den här månaden var helt okej, ingen wow box men ingen buuu box.

Pocketfresh - Anti-Bacterial Handgel - Jag gillar handgel, speciellt såna i små söta förpackningar med fina färger och som luktar gott. Denna luktar dock banan och för mig som inte gillar banan är det ingen hit men jag behöver väl bara inte lukta på mina händer.

Luxie Beauty - Luxie Onyx Noir Small Contouring Face Bruch - Jag älskar när man får borstar i glossybox, för det är något jag alltid vill testa nya och jag är typ alltid i behov av nya men köper sällan då dom ofta är väldigt dyra. Det här är en contouringborste men jag får se om jag använder den till det eller något annat.

Glazel Visage - Bronzer No. 13 - En bronzer, wohoo! Perfekt för mig som inte lyckats få så speciellt mycket sol i mitt ansikte nu under sommaren. Jag använder även gärna min bronzer som ögonskugga i globlinjen och det tror jag den här kommer passa bra till!

Rodial - Suede Lips Big Apple - En läppenna med vitamin E som ska mjukgöra. Jag gillar verkligen färgen, jag fick i en rosa, lila mauve nyans, #sämstpåattbeskrivafärger

Ziaja - Manuka Tree Normalising Cleansing Gel - En tvålfri gel för fet och kombinerad hud som ska minska infektionsrisker och hudirritationer. Den ska bli spännande att testa, som jag tidigare nämnt har jag använt samma cleansing gel i mååånga år och kanske är det här min nya favorit?

Besöka F&F

Nu har jag inte många dagar kvar innan det är tillbaka till kontoret (sommarjobbet) för min del och jag har faktiskt skrivit en liten "att göra lista" med saker jag gärna hinner med. Just nu står dessa tre saker på listan: Besöka farmor och farfar, baka och rensa i förrådet. Idag ska jag till f&f som under många år varit en liten tradition under sommaren som började långt innan jag kunde ta mig dit själv med moppe eller bil. Det är alltid så mysigt där med mycket surr, fika, kortspel och den obligatoriska svängen i trädgården. Planen är att baka imorgon eller i helgen och förrådet ska jag ta tag i nu innan jag far och kommer nog även fortsätta ikväll och kanske även imorgon.

Porsche

Tre till bilder från tävligen i söndags. Pappa fotade dom två nedre på mig när jag körde, lägg gärna märket till mitt fokus på den nedre bilden, haha.
Planer för idag då, om solen skiner kanske jag hamnar i en solstol annars kanske jag kollar någon serie eller tar tag i att städa i ett förråd där jag insett att jag har för mycket skit. Vädret säger att det ska vara mulet men jag har hoppet uppe. Jag är nu inne på min sista semestervecka, det känns som att det var nyss jag cyklade hem och hade en låååång semester framför mig men nej, det var fyra veckor sedan på fredag!

Igår var ROLIGT

Iiiiii vad roligt det var igår att köra Porschen! Till skillnad emot förra året jag körde då det var banmöte skulle man igår köra slalom på tid. Det var två deltävlingar och varje deltävling bestog av tre varv, så totalt körde jag 7 varv (ett varv var test där tiden inte räknades). Det gick bättre och bättre för mig, det första tog jag det verkligen lugnt men jag är förvånad över att jag hade tider som inte var allra sist. Jag menar, jag har haft körkort 1.5 år, det var min andra gång på bana och de flesta andra hade säkert haft körkort i tjugo år. Jag redigerade bara en bild som jag fotade på pappa när han körde igår, ska kolla på rester och även de pappa tog på mig senare.

Tillbaka till banan i år igen

Godmorgon söndag och hoppas ni har en fin morgon. Här skiner solen men det verkar ska vara mulet större delen av dagen. Jag har lite städning och småfix att göra idag och på eftermiddan ska jag och pappa åka iväg på Porschetävling. Jag var ifjol, för första gången, på banmöte och körde några varv på banan. I år är det slalomtävling och inte för att jag ens vet vad jag gör så är jag taggad för det är så jäkla roligt!

En bild från ifjol när pappa kör Porschen, den dagens spöregnade det.

Sunset

Sista kvällen på Gotland åkte vi tillbaka till naturreservatet vi fotat vid tidigare (här) för att fota ännu fler motljusbilder, många av dom blev verkligen så bra och ljuset var helt magiskt (fler bilder kommer)! Jag är nu klar med de flesta bilderna och dom ligger i utkastet. Vad gör ni denna lördag? Här är det grått så får se lite vad jag hittar på.

21/7

Idag händer inget speciellt alls, jag ska strax åka iväg med mamma och handla och sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Det verkar ska vara lite mulet så kanske passar på att sitta inne och redigera bilder, jag har sååå många bilder från Gotland som ni inte redan sett här på bloggen. Allt från roadtripen är iallafall uppackat och tvättat så det känns riktigt skönt, vi hade verkligen med oss mycket grejer!!

Yellow

(adlinks)  one  /  two  /  three  /  four  /  five  /  six  /  seven

Jag har nyligen insett att gult är en färg jag inte har speciellt mycket av i min garderob men det är en färg jag tycker är väldigt snyggt. Jag beställde faktiskt nyligen honey tshirten (nr five) men jag funderar på att köpa några fler gula plagg till min garderob.

Hemma igen

Det här inlägget skriver jag faktiskt hemifrån, från mitt egna rum och inte från ett tält på en ö. Igår 10.40 gick båten hemåt och vi var inte hemma förens vid 10 efter många timmars körande och middag på ikea. Det känns lite tråkigt att vara hemma efter så många bra dagar, men lite skönt att slippa sovsäcken och att krypa runt i tältet. Vi hade en grymt bra vecka och både jag och A var överens om att det var bättre än vad vi trodde. Bra camping, fint överallt, bra ständer, vi hittade mycket att göra, mysigt i tält, bra väder, mycket bra mat och glass och bra sällskap. Jag har många bilder kvar som jag kan ladda upp nu när jag har snabbare internet, bland annat dessa här under som är från "stranden" nedanför campingen.

En baddag

Igår var det lite småblåsigt men vi packade ändå in oss bilen och åkte längst upp på Fårö till en strand som heter Norsta Auren. Den var riktigt fin och jag tror inte jag kännt så finkornig sand tidigare. Det var lite småblåsigt och inte riktigt badtemperatur så vi åkte vidare till Blå Lagunen, som jag skrivit och visat bilder från tidigare. Där blåste det lite mindre och vi badade en stund innan vi åkte tillbaka till tältet för middag och popcornmys.

Motljus

Igårkväll åkte vi till ett naturreservat nära campingen och fotade lite motljusbilder medan solen var påväg ner. Vi gick sedan en sväng till havet och kollade när solen gick ned bakom horisonten, hur fint som helst! Efter det åkte vi till Donken och köpte Sundae, mest för att jag ville ha riktigt wifi och glass såklart! Jag vet inte hur länge vi satt där, men fick mängder av bilder redigerade och uppladdade vilket känns skönt. Just nu lagas vegofärs till mig och bacon till Albernn och förhoppningsvis ska vi fota motljusbilder ikväll också.

En blåsig dag

Imorse blåste det och vågorna nedanför campingen var superstora så det blev inget bad för oss idag för det var kallt, istället åkte vi in till stan och gick runt innanför muren och även i butiker. Jag hittade en kjol på HM för 50 spänn. Vi gick även förbi Almedalen för att kolla lite där, lunch åt vi på donken och vi köpte även gotländsk glass. När vi kännde oss klara åkte vi och handlade kött till middagen som kanske blev den bästa på resan. Vi grillade kött (till Albernn), spett med frukt och grönsaker och majs, mumms! Ikväll har vi fotat solnedgången och vi sitter just nu på donken (igen) för vi ville ha bra internet och glass.

Blå Lagunen

Idag åkte vi till Blå Lagunen som är ett kalkbrott med crazy blått vatten. Det var lite småkallt i vattnet och det blev mulet efter några timmar, men vi hade det riktigt bra ändå! Vi har ikväll ätit på Pinchos och efter det gick vi en sväng i hamnen/standpromenaden. Nu sitter vi i tältet med en popcornpåse och myser medans det regnar utanför, myyys.

Fårö

Igår tog vi båten över till Fårö som är en ö ovanför Gotland. Vädret var superfint och vi spenderade större delen av dagen på en stands som heter Sudersand. Där åt vi hamburgare och pommes till lunch och även glass, super mys. När det började blåsa lite väl mycket åkte vi vidare mot Raukar med lite stopp för att fota får. Raukarna var faktiskt häftigare än vad jag trodde och efter det åkte vi tillbaka till tälte och lagade vegofärs med spagetti till middag. mummsiii idag ät planen att åka till en Lagun, hoppas på att fota fina bilder!

En dag med glass och bad

Efter att jag skrev inlägget i morse blev det lite mulet så vi åkte in till Visby. Där gick vi runt och kollade innanför muren och vi köpte även glass nere i hamnen. Det stod att det var Europas största glassbar och ojoj vad många olika smaker det fanns! Vi köpte en bägare med Marsipanglass, Pannacotta och Cookie. Min nya favorit är helt klart marsipan!! Solen började steka på så vi åkte iväg till Tofta stand i några timmar innan vi åkte tillbaka till tältet och lagade middag. Vi åt grillade spätt med kött, grönsaker och till det potatissallad. Nu väntar vi på att solen ska börja gå ner så ska vi iväg och fota lite. Det har varit en helbra första dag här på Gotland.

Framme på Gotland

Fem bilder som ganska bra beskriver min gårdag. Vid 06.30 åkte vi med den fullpackade bilen mot Nynäshamn. Vi åt luncg på Pizza Hut när vi kom igenom Stockholm ocg vi hann även med lite shopping på Lager157 och ändå kom vi med väldigt god tid till båten. Igårkväll väl framme på gotland satte vi upp tältet och packade in alla saker innan vi gick och la oss. Idag började vi dagen med att handla plättar till brunch och även annan mat för de kommande dagarna. Nu ska vi iväg och kolla på något kul, eller så badar vi. Vi får se helt enkelt.

Redigering - för och efter

Jag gillar verkligen såna här inlägg. Som ni ser redigerar jag mina vardagsbilder inte speciellt mycket, jag ändrar mest kontrast, ljusar upp bilden och ökar på färgen. All redigering gör jag i photoshop.

Packa hela dagen

Idag ska jag packa, packa och packa. Inte bara min kläder och sovsaker utan även mat, saker att äta mat på, tillaga mat och disksaker. Jag sitter nu och backupar min telefon till datorn och sedan ska jag kopiera över alla mina bilder från datorn till hårddisk, något jag gör då och då men speciellt inför en resa. Jag skulle även vilja hinna med en promenad och skulle behöva färga fransar, bryn och lite sånt. Ikväll kommer min kille hit och då ska vi packa in allt i bilen och testa sätta upp tältet, för imorgon 06.30 åker vi.

Jag köpte tre böcker som kom igår, så någon av dom får föja med så jag har lite standläsning.

En dag men många inköp

Planerna för idag är att köpa allt som behövs inför roadtripen. Bland annat lite torrvaror som typ nudlar, kex och frukt men även papptalrikar, plastpåsar och annat som kan vara bra att ha när man bor i tält. Har du något tips på något du kanske glömde när du tältade? eller något coolt "life hack", PLZ let me know! Jag tänkte strax åka iväg och jag tror jag har 3-4 stopp på min lista så jag blir nog borta ett tag. Jag ska även in till stan för att köpa pollenmedicin och lite andra småsaker.

Going on a roadtrip

alla bilder har jag lånat från google
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg ska jag och min pojkvän på en liten roadtrip till Gotland. Det ska bli super mysigt och jag (eller han) har aldrig varit på Gotland därför frågar jag er efter tips. Tipsa oss om ständer, mat, cafeér och andra måste saker på ön. Vi (jag och min kille) åker på torsdag och är borta 6 nätter, hur mysigt? Jag ser fram emot att bada, sova i tält, äta god mat och bara ta det lugnt. Det känns väldigt roligt att jag kommer göra något på min semester iallafall.

Veckans planer v.28

Jag åker ju iväg en vecka på torsdag så jag har lite att fixa inför det, både packa och saker som behöver köpas. Jag tänkte sitta idag och försöka få ihop ett gäng färdiga inlägg som jag bara kan klicka uppunder veckan jag är borta, man vet ju aldrig med internet. Fredag-Söndag är jag borta och då får vi väl helt enket se vad som hittas på! Vad har du för planer i veckan?

WOHOO

Hahah min rubrik, men det är typ så jag känner just nu. Solen skiner och jag tänker spendera större delen av dagen i solen, måste passa på för att det verkar ska regna/vara mulet resten av veckan. Förutom vädret är jag glad över att jag har 2 resor på G. Den ena är lite osäker men det skulle vara drömmen och typ bästa evereverever och den andra är en roadtrip och jag åker redan på torsdag. Så jag ska passa på att skriva lite packningslistor och matlistor medan jag sitter i solstolen.

Rosa

Canon EOS 60D + Canon EF 50mm f/1.4

Kvällsrutin - ansikte

I ett tidigare inlägg skrev jag om vilka produkter jag använder till mitt ansikte på morgonen, i det här tänkte jag skriva om vilka produkter jag använder på kvällen.

Jag har i kanske två år kört på samma rutin, den hjälpte mig verkligen att bli av med alla småprickar jag hade i pannan. Slarvar jag kommer dom tillbaka, så jag tror verkligen att dom här produkterna hjälper FÖR MIG. Jag gör på in princip samma sätt om jag använt smink under dagen eller inte.

Jag börja med att tvätta ansiktet med The Body Shop's Tee tree skin clearing facial wash, en ganska stark tvätt som jag inte tror passar allas hudtyper. Efter att ha baddat ansiktet torrt med en handduk tar jag en skvätt av TBS Tee tree skin clearing mattifying toner på en bommulsrondell och sveper det över hela ansiktet. Den tar bort mascara rester runt ögonen, vilket är perfekt. Till sist använder jag TBS Aleo vera night cream i hela ansiktet, då och då även en ögonkräm under ögonen.

Har du hittat någon produkt som är super? tips gärna!

Ett år sedan

För precis ett år sedan befann jag och min pojkvän oss i Turkiet. Det var verkligen en helbra vecka och här ovan ser ni tre mobilbilder som togs för 365-366 dagar sedan. Ojoj vad jag vill ha hotellfrukost och lite värme!

Idag då, jag tänkte springa men lyckars bli lite förkyld igen så jag ska kolla om pappa behöver hjälp på taket annars kanske jag lägger mig i en solstol och tar det lugn. Det verkar som att det ska bli soligt och hyffsat varmt idag. Ikväll ska jag träffa några kompisa för att äta och lite annat. Vad gör du denna fredag?

30 sommarmåsten

Jag hittade den här listan när jag scrollade igenom mitt arkiv och jag har bara kopierat och klistrat in den i det här inlägget. Bilderna är utbytta iallafall men jag kände att mina sommarmåsten ifjol var så bra och jag skulle inte kunna göra en ny lista. Jag gjorden även en utvärdering på min sommar 2016, den hittar du här.

Sova i husvagn
Fota snygga mobilbilder
Resa utomlands
Bada i havet
Cykla runt utan mål en sen sommarkväll
Grilla vid en sjö
Bada i pool
Kör bil till mysiga platser med picknick
Spela kort i solen
Sola utan att bränna mig

Köpa glass vid en strand
Bada i regn
Äta grillat
Baka somriga pajer
Plocka jordgubbar och hallon
Fota mycket
Köpa fika på fabriksutförsäljning
Mysa hos farmor och farfar
Spendera en regnig dag framför serier
Ha en underbar sommar

Skratta
Äta massor utav frukt och bär
Få fräknar
Kasta dart
Äta pannkaks brunch
Göra ingenting en hel dag
Blogga massor
Besöka nya platser
Spela kubb
Lyssna på somriga låtar

Snyggingar från NLY

(adlinks)  1. Blus  /  2. Klänning  /  3. Trenchcoat  /  4. Sneakers  /  5. Byxor  /  6. Klänning  /  7. Byxor  /  8. Klänning

Ett gäng snyggingar från trogna Nelly. Jag älskar verkligen sommarkläder, det finns så mycket fint både i stan och online. Ser ni att tvåan är samma klänning jag hade i några inlägg längre ner fast min är rosa (inlägget hittar du HÄR)? Jag är liiiite sugen på att klicka hem den även i blått, tipstips klänningen är väldigt kort. För oss kortisar funkar den prima, jag har dock haft minishort under den när jag gått ut, hehehe vill vara på den säkra sidan.

Alltså gahhh vad jag är slut i kroppen! Jag har hjälpt pappa på taket hela dagen och gått typ 5 km bara på taket och burit ett antal hundra plattor. Jag är klar för dagen och ska ta en dusch innan jag lägger mig i sängen med en skål glass och stannar där hela kvällen.

Takbyte

Tjenamors, hur går livet? Jag har nu inne på min andra dag semester och det är verkligen inte så bra väder som jag hoppats på. Det kanske bara är jag men jag blir så opepp på att göra något när jag inte kan hänga på en strand eller bara vara ute. Vi byter iallafall tak så jag har gått runt där uppe idag och burit takplattor. Annars har jag tänk gå en prommis senare ikväll och kanske se en bra film eller serie. Måste lära känna nya människor känner jag, haha

Sommarplaner 2017

Mitt årliga inlägg med sommarplaner, lite senare vanligt kanske. De två senaste åren finns här: 2015 & 2016. Mina planer för sommaren har varit väldigt osäkra pga ledighet osv och jag har inte haft någon resa/större händelse inplanerad, vilket typ ger mig ångest! Meeeen just nu ser det ut som att det kommer att lösa sig och att jag får lämna huset en vecka iallafall. Vad har du för planer för sommaren, berätta gärna!

Favoriter - Juni

Juni har varit en riktigt blandmånad gällande hur mycket smink jag har använt. Det har varit bal, studentfester och studenten då jag använt väääldigt mycket smink. Men även tre veckor där jag sommarjobbat och endast använt mascara och lite concealer.

Maybelline Infallible 24H foundation. En foundation som är mycket bättre än vad jag trodde och dessutom billig. Jag behövde en inför studenttiden som sitter en hel kväll, vilket den här gör.

NYX. Jag gillar NYX läpprodukter vilket är kännt sedan tidigare. Denna är min senaste och det är en NYX Soft matte lip cream i färgen Abu dhabi. Den sitter bra och färgen är naturlig och fin.

L'Oréal Paris Nude Magique CC Cream. Jag var på jakt efter en produkt som ska göra min rosa hud mindre rosa och röd. Då hittade jag den här från L'Oréal som ska vara Anti-Redness. Själva produkten är grön men när den kommer i kontakt med huden ändrar den till en nude färg. Jag gillar den verkligen och att den innehåller SPF 20 gör att den kommer vara perfa till sommaren.

Yves-rocher. En liten mascara jag fick antingen i Glossybox eller när jag beställde från deras sida. Den heter Sexy Pulp Ultra-Volume Mascara och woow så bra den är, gillar den verkligen och funderar starkt på att köpa den i fullsize.

Emité Makeup. En concealer som jag fick i glossybox och den är den enda jag använt på min hud under de veckor jag sommarjobbat. Millesis Active Eye Light, egentligen är det kanske en ögonkräm med färg men gillar hur lätt den här, täcker helt okej och ger ett naturligt resultat. Perfa om det är all bas man använder.

Pink Party och Sommarfest

Klänning från Nelly i blå HÄR  UPDATE tillbaka i lager i rosa HÄÄR - adlink

Jag hade verkligen en rolig kväll igår. Den började med Pink Party hemma hos en tjej jag känt sedan miniettan. Där var det lite folk från min grundskoletid men även en del nya. Vi hade det allmänt trevligt och det slutade med utgång och vi hamnade på sommarfesten inne i stan. Mycket folk, trång men kul var det iallafall. Hur jag såg ut ser ni här ovan, körde på min rosa klänning som kommer från Nelly som jag tror är en av få rosa plagg jag äger. Idag har jag hunnit med att städa och tänkte sätta mig en stund ute om det inte är allt för molnigt. Hoppas ni har en fin helg!

En dag med sol

senaste bilden jag la ut på instagram

Min första semesterdag kunde inte ha börjat bättre! Vädret bjuder på helt molnfritt och 24 grader varmt, det kan nog inte bli så mycket bättre. Jag startade dagen med en prommis och har sedan suttit en stund i solen och nu har jag precis duschat och ska strax börja sminka mig. Jag ska iväg på Pink Party hos en barndomskompis, kulkul säkert många nya människor.

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.

För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]