Alicelindstrom

En ny vegobox

- inlägget är ett samarbete -
Alltid lika spännande att se innehållet i vegoboxen. Denna innehöll en fin blandning mellan barer, chips, choklad och lite annat smått och gott! Min favorit var King Monty Chokladen eller chipsen. Mumms! Sugen på att få hem en box i månaden? Kika in här och beställ!

ajlimullersandvik.blogg.se

det ser verkligen smarrigt ut, så kul med prenumerationsbox överhuvudtaget :)


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Denise Taylor

Blir ju nästan sugen att prenumerera på en sån box :D


blogg: http://taylorsroom.blo.gg







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin