Alicelindstrom

Tips på present till Alla hjärtans dag

 - inlägget är ett samarbete -
 
Alla hjärtans dag närmar sig och infaller faktiskt redan på fredag!! Har du just nu panik och ingen aning vad du ska ge till din kompis, partner, sambo eller hund? Här är din räddning! Jag har det perfekta tipset som passar till alla, nämligen en upplevelse! Har du tänkt på att ge bort upplevelser i alla hjärtans dag present?? Kanske vill du ge bort en hotellövernattning, spaupplevelse, chokladprovning eller något annat mysigt du och personen du tycker om kan göra tillsammans. Eller vet du att din speciella person alltid drömt om att hoppa fallskärm, testa på att skjuta med pistol eller flyga luftballong? Du hittar allt och det bästa är att presenten leveras via mejl samma dag du beställer!
 
Varför inte ge bort en spaupplevelse??








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin