Alicelindstrom

Sneakpeaks på lägenheten

Även om lägenheten inte är helt klart än, om den ens någonsin blir det, vill jag väldigt gärna visa er hur den ser ut just nu. Idag är det precis två veckor sedan vi hämtade nycklarna och sov vår första natt här. Jag stortrivs, även om den är aningen kal för tillfället utan gardiner, mattor, saker på väggarna, vissa lampor och en del dekoration. 
 
 
// Vårt kök som är den del av lägenheten som är mest klar. Vi har det mesta men såklart kommer vi komma på fler saker til "att köpa"-listan.  //  Vår fina TVbänk som kommer från Ikea. Perfekt för att gömma min kamerautrustning och Z's TVspel. Än så länge saknas en TV men det kommer, vi klarar oss tills dess på våra datorer.
 
// Världens finaste lilla varelse som också verkar trivas i lägenheten. Hennes favoritplatser är i sängen, på mattan i badrummet eller i soffan.   //   Sägen är det dyraste och det bästa som finns i vår lägenhet. Den köpte vi på Mio och den är verkligen så perfekt! Lampan är en annan favorit, den kommer från märket Globen Lighting och vi har modellen Kate XL. Dröm!!!!!
 
 
I badrummet har vi (jag) valt att gå på ett mer naturtema. Vi har korgar i majs och halm, duschdraperi med bambu och lite annat smått. I badrummet saknas inget men det är kanske inte det roligaste rummet att visa.

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det ser sååååå fint ut :D Och jag är liiiite partisk, för jag har samma TV-bänk ;)


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Alice

Åh, så fint ni verkar ha det, kul att se! ^^


blogg: http://nouw.com/aliceemericsson
Linnéa

Men åh, sååå himla fint ni har det - och vovven 🥰🥰🥰


blogg: http://https://nouw.com/linnealiebig







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin