Alicelindstrom

+ och -

+ Lilo. Hon är bland det bästa som hänt mig. Ojoj så mycket glädje, skratt och gos hon ger mig.
 
- Jag har verkligen idétorka när det kommer till blogginlägg just nu. Lusten finns där men inte ideérna. Har du tips??? Hjäääälp
 
+ Äntligen har jag mitt egna boende. Eller ja, tillsammans med min kille och vovvis men det är precis det jag önskar!
 
- Vädret. Jag hade inte klagat på några få fler varma och soliga dagar.
 
+ Löven börjar ändra färg.
 
- Flyttkaos. Jag är en sån som blir väldigt stressad av lådor, skräp mm över allt. Så att ha en lägenhet med ouppackade lådor ger mig bara huvudvärk och spända axlar.
 
+ Julen närmar sig. Jaa jag en är en så person som taggar upp till julen redan nu. 
 

Alice

Är också taggad på julen, hihi!


blogg: http://nouw.com/aliceemericsson







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin