Alicelindstrom

Lyssna på föreläsning

Något som jag fortfarande minns väldigt tydligen var när jag kanske gick i åttan eller liknande. Min klass och samma årskurs på en annan skola träffades tillsammans i en lokal och lyssnade på en föreläsning av en kvinna som överlevt förintelsen. Det var så intressant, gripande och lärorikt. Även om det ibland var lite svårt att förstå vad den äldre damen sa. Men det var äkta, från start till slut.
 
Det finns många bra och intressanta talare i Sverige. Därför skriver jag den här texten ihop med bestseller som är en sidan där du kan läsa om och även boka föreläsare till ditt event eller liknande. Finns det någon speciell som du är extra sugen att lyssna på? 
 

ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, jag har också deltagit på en föreläsning av en överlevare... så gripande!


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin