Alicelindstrom

Jag har flyttat

Bloggen har ekat tom några dagar av den enkla anledningen att jag har flyttat. Det som först var sagt var att vi skulle få nycklarna till lägenheten idag. Meeen i början på förra veckan fick vi veta att vi fick dom redan på fredag. Det betydde att jag fick rappa på mitt packschema och att fredagen spenderades med att bära lådor. Lördag med att hämta möbler och montera samt gårdagen med ett antal timmar på Ikea, Hemtex, HM Home mm. 
 
Lådorna står överallt på golvet och än saknas det npgra möbler och lampor. Typ alla lampor. Såklart får ni bildern när det är klart men fram tills dess får det bli en bild från när vi började flytta in på köket som jag verkligen fastnade för. 
 

Camilla Persson

Spännande! Jag har också flyttat i helgen ☺️


blogg: http://xamiilla.blo.gg/
ajlimullersandvik.blogg.se

Vilket mästerkök!! Jag vill säga tack och tusen tack till för att jag fick prata med dig om allt, men framför allt om allt det djupare. Det var verkligen tacksamt, jag kände mig hörd och sedd! <3 <3


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Netti Starby

Vad roligt att du har flyttat och vilket fint kök! <3 Kramis


blogg: http://starbys.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin