Alicelindstrom

Hotell i Sverige

Jag har så länge jag kan minnas älskat att bo på hotell. Fina rum, fin inredning, lobbyn och såklart hotellfrukost! Jag har bott på väldigt många hotell i mina dagar och speciellt många blev det när jag var i Asien och backpackade. Under tre månader bodde jag enbart på hotell/finare hostell. 
 
I Sverige finns det även många magiska hotell och tråkigt nog bor jag sällan på hotell i Sverige. Sist var när jag och min kille skulle hämta Lilo, då sov vi en natt i Örebro på Scandic. Jag skulle verkligen vilja åka en weekend till ett mysigt hotell och bara njuta. Därför skriver jag det här inlägget i samarbete med ett hotell jag precis har fått upp ögonen för, Furunäset Hotell som ligger i Piteå. Kanske känner du igen namnet från tv-programmet "Det okända". Det gör mig väldigt intresserad av att bo på hotell i Piteå då det verkar vara en mysig stad. Det hotellet ligger med fin omgivning och har en spännande historia.
 
Ett väldigt fint och lyxigt hotell jag bodde på i Holland för ett år sedan.

ajlimullersandvik.blogg.se

Alla spökhotell vill jag bo på :D


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin