Alicelindstrom

Klä dina väggar

Jag har tidigare varit en person som inte velat sätta upp speciellt mycket på väggarna. Men nu, när jag har en lägenhet att inreda känns det väldigt kalt och det vore bra att få upp lite posters, tavlor, lampor eller hyllor på väggarna. Jag är just nu på span efter posters. Jag skulle vilja ha kanske en i hallen och två i vardagsrummet.
 
Jag kikar för fullt på olika posters online hos Decor of Sweden. Dom har riktigt snygga posters vilket var ett stort skäl att jag valde att skriva detta ihop med dom. Men jag har så svårt att välja! Vad vill jag ha för motiv? Vilken färgskala? Text? människa? djur? natur? konst? det finns så många möjligheter och jag kommer nog fortsätta klura på det där ett tag till.
 
Jag är en ganska neutral person när det kommer till inredning. Inget som sticker ut för mycket och något som man inte tröttnar på för fort. Jag har redan två posters på väggarna, den ena på blommor och den andra på en disig morgon i skogen. På senaste tiden har jag fastnat för väldigt neutrala färgskalor när det kommer till inredning. Beige, grå, vit, greige. Greige är min nya favoritfärg, en blandning mellan grå och beige!
 

Pauline Hurtig

så snyggt med posters!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin