Alicelindstrom

UNPOPULAR OPINIONS

- Singoalla är inte gott. Aldrig gillat kommer aldrig gilla.
 
- Väldigt långa lösnaglar, nej det är inte snyggt. Jag anser att det är snyggt med långa naglar, men det finns en gräns där det blir fult. De extremt långa naglarna ser läskiga ut, opraktiska och inte ett dugg snygga. 
 
- Ananas på pizza är sjukt gott och ett måste! Likaså majs. En diskusstion jag är villig att ta alla dagar i veckan men som egentligen inte har någon betydelse. Så länge du inte påpekar mitt gula på pizzan, majs och ananas, påpekar jag inte att du saknar gult.
 
- Emojis är bara bra. Sluta säg att dom är fjantiga. Det är så mycket lättare att få fram sina känslor i ett meddelande. Istället för att skriva massa ord kan man skicka en kräkemoji, en skrattande eller en gråtande.
 
- Ost på pizza, nej. Jag vet inte hur många gånger jag har hört "va??!! äter du inte ost?!?!". OCh nej. Jag gillar inte ost och jag tycker att pizza blir såååå mycket godare utan den kletiga och feta osten. När vi ändå pratar om ost. Ost i soppa. Det var en grej när jag gick i grundskolan. varför?
 
- Jag förstår inte grejen med Harry Potter. Det är okej, men jag förstår inte hypen för så bra är det inte.
 
- Mjölk är inte gott. Behöver inte säga mer.
 
 

Josäfin Andersson

Hahaha men nej, huuuuur kan man inte gilla ost??? Haha håller dock med om singoalla, äckligaste kakan!


blogg: http://jossanamigo.blogg.se/
Emma Engström

Håller men om att allt för långa naglar är ett big nono, haha! <3


blogg: http://nouw.com/emmaengstrom
Pauline Hurtig

håller med dig till häften x)


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin