Alicelindstrom

Träklinker

Detta inlägget är i samarbete med Golvshop
 
Jag skulle väldigt gärna någon gång i mitt liv renovera och göra om ett rum. Att själv få välja färger, väggar, golv, inredning osv. Golv är nog den del som jag är minst insatt i. Vilket golv är bäst i vilket rum? Vilka är fördelarna med trägolv, klinker, laminat eller heltäckningsmatta? Eller någon av de andra alternativen som finns på dagens marknad.
 
Jag har nyligen fått upp ögonen för en variant som jag inte tidigare kände till, nämligen Träklinker. Det är precis vad det låter som, ett klinker som ser ut som trä. Klinker är väldigt hållbart, tåligt och passar bra i våta utrymmen. Klinker klarar även kyla och värme utan problem, alltså passar det bra om du vill ha golvvärme. Medan trägolv är väldigt fint och ger en mysig känsla. Om du​ letar efter träklinker ​så vill jag tipsa om utbudet på Golvshop! Tänk att kunna ha golv som ser ut som trägolv i till exempel badrummet, utan att du behöver bry dig om att det kommer vatten på det samtidigt som du kan ha golvvärme!
 
 
Här ovan ser du två av mina favoriter på träklinker i två olika rum. Ett ljusare träklinker i badrum och ett tåligt träklinker i sovrummet! 

Alice

Håller med om att det verkligen vore najs att inreda ett helt rum från grunden! ^^


blogg: http://nouw.com/aliceemericsson
Pauline Hurtig

åh så snyggt, inredning är ju så kul :D


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin