Alicelindstrom

Kosttillskott till din valp och hund

- inlägget är ett samarbete -
Jag, eller egentligen Lilo, har fått hem ett paket från Hundtillhund. Paketet innehåller Nutrolin Skin & Coat som är ett kosttillskott för hundens hud och päls, Nutrolin Puppy & Mom som är ett tillskott till valpar upp till 8 månader som även går bra att ge till dräktiga tikar. Vi fick även en borsthandske och en tuggben. Nu har vi verkligen gott om kosttillskott, både nu och när hon blir äldre! Sugen på att beställa något till din vovve? kika in Hundtillhund.se

Sigrid

Har du märkt någon skillnad på din hund efter kosttillskottet?


blogg: http://https://hyperintressant.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin