Alicelindstrom

Ge bort en upplevelse i julklapp

- inlägget är ett samarbete -
Vad ska man ge den som har allt och önskar sig inget? Julafton närmar sig och julklappsstressen ökar men du kan vara lugn, här kommer ett inlägg på den P E R F E K T A julklappen till den som har allt. Den passar till vem som helst i alla åldrar. Nämligen en upplevelse från Happy Day. Varför inte ge pappa en ölprovning, flickvännen en dag på ett privat spa, fallskärmshoppning till kompisen, chokladprovning till farmor och mamma en provtur i en Porsche 911 Turbo. Det finns något i alla prisklasser och du får hem presenten i en fin presentbox (tar 1-3 dagar) eller på mejl, perfekt för dig som är ute i sista minuten då du får värdebeviset inom fem minuter. Kan du inte bestämma dig, köp ett presentkort istället!
 
Glöm inte vilken dag det är idag, Black Friday! Även Happy Day har fullt med erbjudanden så varför inte passa på att köpa din upplevelse idag?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin