Alicelindstrom

Trycka sin egna bok

Hur coolt hade det inte varit att skriva sin egna bok och sedan trycka upp den? Det har min morfar gjort, en självbiografi om hans liv. Den handlar om hans uppväxt, skolgång när han fick barn och sedan barnbarn (jag). Det står även en del om han och min mormors resor. Boken innehåller även bilder, kul då det ger min chansen att se hur det såg ut under hans barndom, hans familj osv. Väldigt kul att spara och ha kvar senare i mitt liv för att läsa om hur det var under hans uppväxt och det var också stort skäl till att jag valt att skriva denna texten till sidan jag länkar till. Skulle jag skriva en bok skulle det förmodligen bli en deckare eller en roman. Förmodligen roman för det är majoriteterna av böckerna jag läser. Hur kul vore det inte att först skriva en egen bok och sedan trycka egen bok. Förhoppningsvis kanske ens bok till och med blir publicerad på sidor såsom Bokus.
 

Pauline Hurtig

å wow! jag skulle så gärna vilja göra det, har faktikst början på en bok i datorn,, eller ganska långt faktiskt, å hela storyn är klar, får se om den blir skivien någon dag


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Sanna

Vad heter din morfars bok då? Blev nyfiken ju.

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin