Alicelindstrom

Nya fönster?

- Detta är ett samarbete med Bygghemma -
 
Att ha bra fönster är viktigt, det förstår nog alla. Det hjälper en att dra ner uppvärmningskostnaden om man har bra isolerade fönster. Dämpar ljud och buller utifrån med mer. Men att hitta rätt fönster för just dig kan nog vara svårt. 2 glas? 3 glas? vändbart? spröjsade? trä? aluminium? behöver du en markis eller något annat? Valen är många och det är inte alltid så lätt att veta vad man vill ha eller hitta det man vill ha när man väl bestämt sig. Om du letar efter fönster vill jag tipsa dig om utbjudet på Bygghemma. Där hittar du det allra mesta när det kommer till fönster. 
 
Vi bytte mitt lilla källarfönster för något år sedan och jag är så nöjd! Fönstret innan var väldigt gammalt och det satt på väggen ovanför min säng. Det resulterade i kallras hela vintern och tillslut fick vi sätta för fönstret med en träskiva. Vi bytte sedan fönster och sedan dess har jag inte haft något problem med kallra eller att det drar från fönstret under vinterhalvåret. Jag är alltså väldigt nöjd med bytet och går du i dom tankarna på att byta ut ett eller flera fönster, gör det. Det är oftast värt det!
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin