Alicelindstrom

Ny vecka

Ännu en helg är förbi. Det är egentligen under helgerna som jag göra saker men just denna helg har varit ganska ohändelserik förutom i lördags då vi ett härligt gäng som var ute och såg Dani M. Jag har lyssnat på han sedan i somras så det var kul att få se han live. Extra kul var det att det var så många ute. Både vänner och andra människor, jag kom hem med blåmärken.
 
Igår och idag har jag paketerat och skickat iväg några paket, ni vet min bloppis. Det finns fortfarande en hel del saker till salu inom smink, skönhet, kläder, skor, hudvård, mobil osv. In och fynda.
 

Alice

Kul att du fick se Dani M live!


blogg: http://nouw.com/aliceemericsson
Amanda

Hoppas du får lite sålt! :)


blogg: http://amandalarsson.nu







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin