Alicelindstrom

Februari 2019

Betyg på månaden? 4/5

 

Hur summerar du februari? En blandad månad med höga toppar och djupa dalar.

 

Månadens höjdpunkt? Tror det var när vi bokade resan. Alla känslor när vi klicka på  B O K A knappen. Iiii då fanns det ingen återvändo! Eller allahjärtansdag, det var mysigt. Dagen jag bakade denna tårta var också lite mys. Det tog den stund men den blev typ bra, blev så glad av den!

 

 t

Månadens bottennapp? Att det är så jäkla halt och att snön typ är borta.

 

Månadens resa? Jag har inte varit på någon resa, alls. Men jag har bokat en.

  

Månadens upptäckt? Att Arianas senaste album är ON TOP. Eller den nya smaken från Ben&Jerry "Love is...". Och jag har pånytt upptäckt hur kul det är att måla naglarna med mönster och objekt. 

  

Vad har gjort dig glad den här månaden? Svarar samma som förra månaden, min pojkvännis ♥

 

Månadens inköp? Det har blivit en bikini, baddräkt, skor och byxor. Samt silvershampoo som är påväg hem till mig. Och lite nya örhängen för det var dags att byta i mitt ena hål.

 

 

Hur såg förra årets februari ut för dig? Jag spenderade hela förra februari med att backpacka. Jag var både i Thailand och i slutet av månaden åkte jag vidare till Kambodja.

   

Hur tror du nästa års februari ser ut? Förhoppningvis bättre än denna och kanske med lite mindre tö.

 

Blev februari som du tänkt dig? Både ja och nej. Det har gått väldigt upp och ner, något jag var beredd på. 

 

Månadens bästa beslut? Att åka till fjälls. Det var lite fram och tillbaka men jag bestämde mig ändå att åka under sportlovet.

 

Månadens sämsta beslut? 

 

Månadens bild? Jag har knappt fotat något under månaden men det blev några bilder när vi var på skotertur. Denna tog jag med mobilen och den finns på instagram. Gillar den verkligen!

 

Favoritserie denna månad? New Girl!! Sista säsongen las upp på Netflix under månaden och dom avsnitten såg jag klart väldigt fort...

 

Favoritbok denna månad? Jag har inte läst något, men har tänkt att ta tag i den jag slutade med i december.

 

4 favoritlåtar denna månad? 

Skulle egentligen kunna postat endast låtar från Ari's album. 

 

Vad ser du fram emot i mars? RESA!!!! som jag tidigare skrivit ska jag och min kille åka till Myanmar i slutet av mars! gahhh vad jag längtar!! Det blir även en vecka i fjälls i början av månaden som jag ser fram emot.

 

Hur har det gått med målet från januari? Mitt mål har varit att Leva. I'm still alive och jag har lättat mina "regler" så jag kan göra (mest äta i det här fallet) det jag känner för.

 

Mål för mars månad? Njuta av resan! Jag behöver det verkligen! (även om vi är borta typ 2 dagar i mars och resten i april meen). Annars så kan jag ha målet "packa smart".



Emma Engström

Alltså åhh, vill verkligen resa jag också!!


blogg: http://nouw.com/emmaengstrom
blondina

Vilka härliga bilder :) skoter är så jävla mys men var år sen jag åkte skoter men givetvis väcker bilden en massa minnen :)


blogg: http://blondinas.se
Emma

Vilken smart idé att göra en sammanfattning/betyg på månaden :D


blogg: http://emmawanni.blogg.se
Emma

Vilken smart idé att göra en sammanfattning/betyg på månaden :D


blogg: http://emmawanni.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin