Alicelindstrom

Badrumsskåp

​Detta inlägg är i samarbete med Badshop

Något jag har på min långsiktiga önskelista är att renovera och designa ett badrum. Tänk att välja ut vilka kakel, dusch eller badkar, färger, knoppar, handukshållare, vattenblandare och allt annat. Själva grunden, det som inte syns är väl kanske inte lika roligt men att bestämma detaljer verkar väldigt kul då det finns oändligt med alternativ. Är du mitt uppe i en renovering av ett badrum? eller planerar du en renovering i framtiden? kul för dig, även om det inte känns så kul i stunden. Något av de kanske lite tråkigare delarna men ändå viktiga är badrumsskåp eller skåpen. Vilken form? Vilken typ av förvaring, färg osv. Om du  letar efter badrumsskåp  så vill jag tipsa om utbudet på Badshop! Där hittar du det mesta till badrum men speciellt sidoskåp. Det gör verkligen skillnad om man har bra plats för småsaker så som hårsnoddar, hårborsten och tandkräm så sånt inte behöver ligga framme. Även större saker som extra handdukar. Hittar du dessutom ett skåp som passar in riktigt bra i ditt badrum kan det ge hela rummet ett lyft. Du slipper onödigt saker som ligger framme och skräpar samtidigt som du får in en fin och praktisk möbel. Hur smart?

 


Pauline Hurtig

vilket roligt sammarbete, badrumsskåp kan verkligen göra skillnad


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin