Alicelindstrom

Januari 2019

Betyg på månaden? 4/5

 

Hur summerar du januari? En blandad månad med höga toppar och djupa dalar.

 

Månadens höjdpunkt? Kanske min födelsedag. Inte för att jag fyllde år utan för att jag hade en toppendag men bra mat, kladdkaka och en rolig festkväll! Jag träffade fler vänner jag inte sett sedan i somras.

 

Tre bilder från min födelsedag. Maxlunch, kladdkaka och drinkar och jag med en elefant i pannan och DJn.
 

Månadens bottennapp? Att det varit så jäkla kallt.  

 

Månadens resa? Det enda jag gjort är att åka till grannstaden över en dag med pappa för lite shopping.

  

Månadens upptäckt? Det är jäkligt enkelt att ta fel beslut.

  

Vad har gjort dig glad den här månaden? Min pojkvännis ♥

 

Månadens inköp? Förutom alkohol och ett par byxor har jag inte köpt något. Justjaaa, jag fyndade massa smink på Åhlens när dom skulle stänga. Fick en hel del med 70% rabatt.

 
 

 

Hur såg förra årets januari ut för dig? Den 22a januari förra året åkte jag iväg och backpackade. Så början av månaden bestod av packning och planering inför resan och slutet i Singapore och Thailand.

   

Hur tror du nästa års januari ser ut? Förhoppningvis bättre än denna.

 

Blev januari som du tänkt dig? Inte riktigt, jag hade väl högre krav på mig själv som jag inte riktigt levde upp till.

 

Månadens bästa beslut? Att bleka slingor. Jag är sååå nöjd och jag trivs så mycket bättre med ljusare hår. Att ta två till hål är också ett beslut jag är nöjd med att jag tog tag i.

 

Månadens sämsta beslut? Finns många på den.

 

Månadens bild? 

Jag har alltså fotat fyra gånger under januari, och denna är en av få som inte är på produkter. 
 

Favoritserie denna månad? New Girl!! Jag är på sista säsongen och drar nästan ut på det, vill inte att det ska vara slut!!

 

Favoritbok denna månad? Jag har inte läst något.

 

4 favoritlåtar denna månad? 


 

Vad ser du fram emot i februari? Jag har inget planerat. Både skönt men lite tråkigt. Får hoppas att något kul kommer upp.

 

Hur har det gått med målet från december? Jag gjorde ingen sån här lista för december, jag har istället fullt upp med utvärdering av året, mål och lite sånna inlägg.

 

Mål för februari månad? Leva


Celine

Du är så vacker så att det gör ont!


blogg: http://nouw.com/celinelundqvists
ullie

såg bloggen på första sidan kul
ja men roligt att man summerar lite o så önskar ja en fin feb nu då


blogg: http://weberskold.blogg.se
Amanda

Vilket roligt inlägg! :)


blogg: http://amandalarsson.nu
Sarah

Så kul att du hade en bra födelsedag :)


blogg: http://CheerSarah.devote.se
Matilda Berlin

Älskar inlägget! Älskar Januaris bild! Älskar Februaris mål! YOU GO!!! <3


blogg: http://matildaberlin.se
Jessica

Härlig lista, hoppas februari blir lite roligare för dej!


blogg: http://korkochkapsyl.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin