Alicelindstrom

Utvärdering av mina mål 2019

Här kommer en utvärdering av mina mål jag hade under 2019. Har jag klarat målen eller misslyckats totalt? Hur har det gått för dig med dina mål under 2019?
 
Dricka mer vatten.
Jag tycker faktiskt att jag klarat av den här punkten riktigt bra för jag tycker verkligen att jag blivit duktig på att dricka mer vatten!
 
Fortsätta att inte äta chips och godis eller att dricka läsk.
Det här är en punkt som jag strök kanske tre månader in på 2019. Jag bestämde mig istället för att börja unna mig och börja äta chips, godis och dricka läsk igen. Något som i början var väldigt svårt att börja med då jag inte ville tillåta mig själv. Istället gjorde jag om målet till att lära mig dricka läsk eller äta godis utan att må dåligt över det.
 
Resa någonstans.
Check! Jag och min kille reste till vackra Myanmar i april. Verkligen en magisk resa!!
 
 
Fota mer.
Stort fail på den. Förutom under resan i Myanmar har kameran legat väldigt orörd. Jag har dock använt min mobil mer och fotat många bilder med den, vilket kan ha att göra med att jag har en valp.
 
Köra skoter.
Det har jag gjort!
 
 
 
Fortsätta som pescetarian
Stor JA på den. Jag går snart in på mitt kanske femte (??) år som pescetarian nu! Väldigt nöjd och jag trivs verkligen så bra utan kött!
 
Åka snowboard minst 3 gånger, och i fjälls räknas inte.
Nej det blev verkligen inte av. Jag och min kille hade planerat att vi skulle åka men det blev inte av då han skadade foten, rejält, precis när snön kom. Jag åkte i fjälls med min familj men mer än så blev det inte.
 
Ta fler hål i öronen
En vecka in på det nya året tog jag tag i det och tog två hål till. Efter många år av funderande är det gjort!
 
Inte bry sig om vad andra tycker
Verkligen en punkt som är både ja och nej. I vissa sammanhang har det blivit bättre medan i andra sämre.
 
Läsa mer böcker
Fail. Jag tror jag läst en bok under hela 2019.

Julia Svensson

Åh så härliga mål!!


blogg: http://juliasvenssons.se
Pauline Hurtig

låter ändå som du lyckats bra :D tyckte det var klokt att ändra punkt 2


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin