Alicelindstrom

December vegobox

 - inlägget är ett samarbete - 
Jag älskar vegoboxen, vilket ni nog vet vid det här laget. Det är verkligen så lyxigt att få hem en box med gosaker en gång i månades, dessutom helt veganska saker! Just denna månad tyckte min sambo var extra bra och jag håller nog med honom. Jag vill även passa på att tipsa er om att Carly’s Natural som är en av produkterna i decemberboxen går att hitta på Apotek Hjärtat (@apotekhjartat).








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin