Alicelindstrom

Utvärdering av Summer Bucketlist 2019

 
Summer Bucketlist:
» Sova i husvagnen. Det blev inte av då jag jobbade när mina föräldrar var iväg med den och sen såldes den ganska plötsligt.
 
» Bada i havet. Nej det har jag faktiskt inte gjort i år.
 
» Sola utan att bränna mig. Jorå
 
» Åka på festival. Två festivaler har det blivit i sommar så det är jag nöjd med.
 
Jag och min fina kompis Emelie på Sensommar i början av juli.
 
» Sova en natt i tält. Jaa! på midsommar tältade jag och det var såååå mysigt! Jag hade bunkrat upp med en vintersovsäck men tack vare alkoholen var det inte så farligt kallt.
 
» Köpa glass vid vatten. En simpel punkt som inte blivit av. Jag har ätit glass vid minigolfbanan två gånger.
 
» Äta grillat. Måååånga gånger.
 
» Baka somriga pajer. Jajjemän
 
» Plocka jordgubbar och hallon. Väldigt bra år när det kommer till jordgubbar och hallon.
 
» Spendera en regnig dag framför serier. Yes.
 
» Ha en mysig grillkväll. Ja.
 
» Äta massor utav frukt och bär. Mumms jaa! Kommer verkligen sakna vattenmelon, persika och nektarin nu när hösten är påväg.
 
» Äta pannkaks brunch. Check.
 
» Spela kubb. Nej, men det hinner jag fortfarande göra!
 
» Besöka minst en ny plats. Ja! Jag var till Örebro.
 
Örebro. En stad jag inte besökt tidigare som jag spenderade ett dygn i.
 
» Lyssna på somriga låtar. Ja.
 
» Åka på en resa. Behöver inte vara stort, kanske en trip till en annan stad. Det har blivit två mindre resor. Den ena för att hämta hem Lilo en timme söder om Örebro och sen några dagar i Uppsala som lägenhetsvakt.
 
» Hänga en dag på en strand. Ja! 
 
» Köra gokart. Nej men det finns ännu en chans. Har det faktiskt inplanerat till veckan.
 
» Läsa en bok. Jag håller på...
 
» Spela minigolf. Två gånger faktiskt! Eller äventyrsgolf om man ska vara petig. 
 
 
» Göra något jag aldrig gjort innan. Äga en hund.
 

enna

Grillat känns lite omöjligt att inte göra under sommaren :)


blogg: http://sayyeastofashion.blogg.se/
Angelica Wåhlin

Känns som om du hunnit med massor :)


blogg: http://angelicawahlin.se/
Belle

o vilken härlig sommar du verkar ha haft! Hunnit det mesta på listan! =) Jag tycker du hade en fin bucketlist för sommaren, tror jag ska göra något liknande nästa sommar. Spana gärna in min blogg, www.spriddetgoda.se .


blogg: http://www.spriddetgoda.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin