Alicelindstrom

Våren är här

Detta inlägg är i samarbete med Chilli​

Sommaren närmar sig med stormsteg!! Igår hade vi till och med 17 grader och sol, det kändes riktigt varmt även fast jag nyss spenderat två veckor i nästan 40 gradig värme i Asien. Man kan gott och väl säga att våren är här nu och snart är snön helt borta från min baksida. (jag bor ju i den norra delen av Sverige som ni kanske vet) Vilket innebär att det snart är dags att ta fram grillen, utemöblerna, städa och inreda altanen och ta fram solstolarna. Vi köpte för något år sedan en solstol, du vet såna som man kan ligga helt ner eller sitta upp. En sån stol som ofta finns på hotell utomlands och det har varit sååå smidigt och det slutade med att vi året efter köpte en till då det var fler än en person som ville använda den samtidigt. Nu slipper jag ligga på en handduk på altangolvet eller sitta i en oskön plaststol. Är du är på jakt efter solstolar till sommaren så rekommenderar jag utbudet på Chilli. Dom har det mesta och du kommer nog hitta den modellen som du är på jakt efter. Vill du ligga ner helt? trä? dyna? tillhörande bord eller en sittgrupp? Valen är många.

 

Pauline Hurtig

längtar tills vi kan sitta ute!:D


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin