Alicelindstrom

Massage hemma

Jag har upptäckt något som jag tror skulle passa mig som handen i handsken och det är detta med massage hemma. Det är alltså en massageterapeut som kommer hem dit man bor och ger massage. Jag läste om detta för första gången förra veckan. Det är då en person som kom på massage hembesök och har med sig en massagebänk samt även flera olika massageoljor. Du kan själv förbereda med lite avslappnade musik, om du  föredrar att ha sådant på när jag får massage. Att kunna få massage hemma är ju inte fel. Jag tänkte att jag ska rekommendera den till er som bor i Stockholm och som är i stort behov av att få massage.

 

 

Det som är så bra med massage tycker jag är att det fungerar för de flesta. Det är något man kan njuta av bara för att få slappna av och relaxa men det är även bra om man har ont någonstans eller har svårt att röra sig. Det går att få massage hemma i form av terapeutisk behandling som anpassas utifrån vad man behöver och vad man vill ha. Något jag inte visste innan, det var att även gravida kan få massage hemma. Jag har ju tänkt att det kan vara svårt att få, med tanke på att magen är i vägen. Men jag har läst att det går att få massagen liggandes på rygg eller på sidan. Det gör ju att man inte behöver lägga sig på magen. Det är ju bra att veta om jag skulle bli gravid och vill ha gravidmassage.

inlägget är ett samarbete


Emma Engström

Massage är ju så underbart!


blogg: http://nouw.com/emmaengstrom
Amanda

Så nice med hemmamassage <3


blogg: http://nouw.com/mandasdiary







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin