Alicelindstrom

Augusti 2018

Betyg på månaden? 1/5

Hur summerar du augusti? Extremt dålig. Jag vill inte gå in så mycket på detalj då jag vill försöka hålla min blogg positiv. Jag kanske inte svarar fullt ärligt på frågorna denna gång men det kan vara bra att ha kvar svaren för min egen skull för att jag kan se att jag mår bättre senare. Jag går ofta tillbaka och minns vad jag gjort under de senaste månaderna, därför gillar jag dessa månadslistor.

 

Månadens höjdpunkt? Det är resan jag gjorde till Nederländerna.

 

Månadens bottennapp? Allt negativt som hänt. 

 

Månadens resa? Jag var till Nederländerna några dagar i början på månaden. Det var sååå fint! Jag har varit i Nederländerna en gång tidigare, men denna gång fick jag se Almelo och Amsterdam. Bilden här nedan är från Amsterdam.

 

 

 

Månadens upptäckt? Hur billig alkohol är i Nederländerna och hur mycket spännande drycker dom har på en vanlig matbutik.

 

Vad har gjort dig glad den här månaden? Resan till Nederländerna. Den var väldigt spontan och bokades två dagar innan avresa men det var kul, speciellt den dagen jag spenderade i Amsterdam.

 

Månadens inköp? Lite shopping blev det i Amsterdam, inte mycket men jag är riktigt nöjd över allt!

 

Hur såg förra årets augusti ut för dig? Då reste jag till Australien!!! Ungefär halva augusti spenderade jag i Australien och det var verkligen en av de bättre resor jag gjort!

 
 
Me and my bestiiiee i Australien. 
 
  

Hur tror du nästa års augusti ser ut? Ingen aning faktiskt men förmodligen bättre.

 

Blev augusti som du tänkt dig? Nej verkligen inte. Det hände flera väldigt tråkiga saker som jag inte trodde skulle hända.

 

Månadens bästa beslut? Att åka med till Nederländerna. Det var vääääldigt fram och tillbaka ett tag.

 

Månadens sämsta beslut? De negativa sakerna som hänt är inget som jag har kunnat påverka, så jag kommer inte på några dålig beslut som jag aktiv tagit.

 

Månadens bild? 

 
 
Amsterdam ♥
 
 

Favoritserie denna månad? Jag har sett både Jane the Virgin och serien Insatiable. Den var bra men aningen konstig. På jakt efter nya serier att se så alla tips uppskattas!!

 

Favoritbok denna månad? Jag har inte läst ut någon bok den här månaden heller. hehe

 

4 favoritlåt denna månad? 

 

Vad ser du fram emot i september? Att hösten börjar smyga sig på och gärna lite fina soliga kvällar. 

 

Hur har det gått med målet från juli? Målet var att tänka positivt och det skulle jag väl säga att jag har gjort. Det har varit den jobbigaste tiden för mig, kanske någonsin, men jag har verkligen försökt. 

Mål för September månad? Lämna allt dåligt bakom mig.


NICOLE

Åå :( Hoppas september blir bättre för dig!


blogg: http://nouw.com/nwistrand
Annika

Fin lista och fina bilder över Amsterdam.


blogg: http://ladyochlufsen.blogg.se
Michaela

Åh! Har en kompis som tagit husvagnen ner till nederländerna nu, hon och hennes pojkvän ska nog vara där några månader om dom inte kommer ner till oss i Spanien istället :P


blogg: http://ninamichaela.blogg.se/
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad tråkigt att augusti inte blev så bra, hoppas september blir bättre! :)


blogg: http://beattriicee.blogg.se/
Pauline Hurtig

så kul med spontan resa :)


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Matilda Berlin

Nämen fyyy! Hade ingen aning om att det varit en sån dålig månad för dig hjärtat =( Skickar alla världens kramar och hoppas September blir tusen gånger bättre <3


blogg: http://matildaberlin.se
My Nordqvist

Kram på dig <3


blogg: http://mynordqvist.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin