Alicelindstrom

Softskin

inlägget är ett samarbete
Att ge bort skönthetsprodukter såsom hudvård, hårvård, kroppsvård eller smink tycker jag är en riktigt bra julklapp. Både för honom och henne och i alla åldrar. Jag trillad nyligen in på sidan softskin som enbart säljer ekologisk och djurvänlig hudvård, hur bra? Så är du på jakt efter Ekologisk hudvård, kanske till dig själv eller i julklapp till någon annan, så finns det där. På den sidan hittar du allt från smink och nagellack till hudvård och hårvård.
 
 
Här ovan ser ni några produkter som jag skulle antingen gett bort i julklapp eller klickat hem själv.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin