Alicelindstrom

Esprit

Bland det bästa med våren, förutom att det blir ljusare, varmare och sommaren snart är här måste vara vårmodet och inredningen. Jag är just nu världspepp på att vårshoppa och börja använda mina tunnare jackor och mina vårigare skor, dom skor jag gärna inte förstör i snöslasket. Jag är även sugen på att byta ut min inredning i mitt rum. För tillfället har jag faktiskt en ren och en tomte, kan ju tillägga att när jag for var det januari och då kändes iallafall renen okej att ha. Tomten borde ha fått flyttat ut i början av januari, meeen jag ska ta tag i det. 
 
 
Jag skriver det här inlägget i samarbete med Esprit och jag vill passa på att tipsa om mina favoriter inför våren. Då jag inte kunde välja om jag skulle sätta ihop ett kollage med kläder eller inredning så fick det bli en blandning. Jag fastnade verkligen för de båda kuddarna, de skulle verkligen göra mitt rum vårigare. Den rosa jeansjackan hade jag inte tackat nej till heller för den delen. Jag upptäckte nyligen att jag gillar jeansjackor och inte ägde någon, så jag köpte en i Hong Kong och nu vill jag typ ha en i varje färg. Jag har även sett att Gina Tricot och BikBok har snygga jeansjackor ifall någon av er är på jakt efter en.

Pauline Hurtig

så fin klänningen var :D


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Dixi Wonderland

Älskar färgerna :D


blogg: http://dixiwonderland.com/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin