Alicelindstrom

Dags för nya skor

Jag har nu bestämt mig för att köpa ett par nya sneakers, jag som är en sneakersmänniska. Men jag har ett problem, eller problem och problem, det är väl mer ett val jag har gjort. Jag vill inte köpa skor gjorda av läder eller skinn. Vilket inte är det lättaste om man som jag älskar Nike och Adidas. Jag köpte förra året ett par Adidas Tubular, dom är inte 100% läderfria då den lilla lappen på plösen är gjord av djur men det var det närmaste jag kunde komma. I år är jag på jakt efter ett nytt par och här under är mina favoriter. Alla är inte djurfria, men jag funderar på att kanske göra ett liknande undantag även i år. Jag vill ha snygga skor, och att loggan eller liknande är i läder känns betydligt bättre än att hela skon är i läder.
 
Mina två favoriter är de rosa Nike Air Max 90 eller de i blå Air Max 90 Ultra 2.0 Flyknit som nästan ser stickade ut. De blå är som jag förstått fria från skinn medan de rosa har skinndetaljer.


sara

Massa snygga sneakers :)


blogg: http://sarakarlson.blogg.se
Camilla Persson

Älskar verkligen Nike skor, mina favorit av alla är också dom rosa Air Max 90 :)


blogg: http://xamiilla.blo.gg/
Miss Baby Peaches

Älskar de rosa Air Maxen i mittenraden!


blogg: http://babypeaches.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin