Alicelindstrom

Look Fantastic Juli

 inlägget är ett samarbete
Spännande produkter denna gång som jag tror jag kommer ha användning för. Ett shampoo innehållande UV filter, en hudkräm som ska användas efter en dag i solen eller en highlight. Perfekt för den här säsongen! Är du också sugen på att börja prenumerera på denna box så gör du det HÄR.
 
Filorga - UV Bronze After Sun - En gel-to-oil som lugnar ner huden efter en dag i solen eller i poolen. Den luktar riktigt gott och den kommer komma väl till användning då solen verkar ska stanna ett tag till.
 
First Aid Beauty - Face Cleanser - En ansiktstvätt som även ska ta bort smink, SOM jag behöver den i mitt liv just nu! Jag gillar alla produkter jag testat från FAB så den här ska bli spännande.
 
Doucce - Freematic Highlighter Mono - En highlighter som ska ge ett naturligt glow, passar mig perfekt under sommaren. Jag har den i färgen Sparked Ray och gillar den verkligen. 
 
Lancer - Omega Hydrating Oil - En olja som antingen appliceras direkt på huden eller blandas i dagkrämen. Den är lätt och innehåller argan, oliv och flera andra bra oljor för att återfukta huden.
 
Kerastse - Reflection Bain Chromatique Shampoo - Schampot innehåller vitamin E och UV skydd, perfekt under sommaren. Den innehåller även linolja som ska framhäva hårets hårfärg.
 
SVR Laboratories - Sebianclear Gel Moussant Cleanser - En tvålfri rengöring som rengör huden skoningsamt utan att torka ut huden. Jag älskar att testa nya ansiktstvättar och att man fick två i denna box ser jag inte som en nackdel. Mina som jag använder på morgonen börjar dessutom ta slut, kanske hittar jag en ny favorit!

Ida - foto & häst

Så roligt med box! Beställt från lookfantastic flera gånger riktigt bra hemsida :)


blogg: http://prinsesc.blogg.se/
Hanna

Åh Gud vad roligt 😍


blogg: http://nouw.com/fitnessinspiration
Pauline Hurtig

vad kul :)


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin