Alicelindstrom

Min väska

 
Min backpackingväska. Den kommer från Osprey och är deras Ozone 75 convertible. Den är på 75 liter totalt, varav den stora väskan är på 57 liter och den lilla löstagbara ryggsäcken på 18. De tre sakerna jag gillar mest med väskan är:
- Den löstagbara väskan som jag kommer använda som handbagage på flyget men även för dagsutflykter. Den hängs enkelt fast på magen eller utanpå den stora ryggsäcken.
- Att väskan är en hybrid och har hjul. Jag kan alltså dra väskan inne på flygplatser och när marken är buklig bär jag den på ryggen som en ryggsäck.
- Att den går att öppna hela vägen, precis som en vanlig resväska.
Jag gjorde en del research innan jag köpte väskan och vad jag läst ska den vara riktigt bra med bra fack och funktoner. Vi får väl se hur nöjd jag är med den när jag kommer hem.










Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin