Alicelindstrom

Framme

Efter ett antal timmar i luften och fyra flygplan senare är jag framme i Singapore. Vi landade igår vid 19.00 och då hämtade vi ut väskorna och tog tunnelbanan till hostlet. Vi i stort sett dumpade väskorna och gick för att hitta närmaste McDonalds för att få i oss lite mat. Idag ska vi kolla på de turistiga sakerna och inatt flyger vi vidare till Bangkok därifrån vi sedan imorgonbitti ska ta oss till Koh Tao. 

Btw, någon som vet hur man ändrar storleken på bilderna man laddar upp med appen på blogg.se??? 

(null)


Netti Starby

Åh vad kul att ni är framme! :-D Kramis


blogg: http://nettistarby.blogg.se/
Louise

Härligt att ni kommit en bit nu 😃


blogg: http://louiseelinore.com







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin