Alicelindstrom

November 2018

Betyg på månaden? 4/5

Hur summerar du november? Helt okej, månaden har sett aningen annorlunda ut då jag spenderade tre veckor hos en kompis i en annan stad.

 

Månadens höjdpunkt? Att åkta iväg till Luleå och där hände mycket roligt! Bland annat fester, shoppingdag på Black Friday, event med NAKD och mycket annat.

 

Månadens bottennapp? Att telefonen jag köpte först inte funkade. 

 

Månadens resa? Till Luleå för att hälsa på en kompis. Därifrån gjorde vi dessutom en dagstrip till Haparanda och Tornio.

  

Månadens upptäckt? Svååååårt. Kanske den vegetariska lasagnen vi gjorde, gahhh vad gott det var!! Eller hur mysigt det är med brunch!

 

 

 

Vad har gjort dig glad den här månaden? Att umgås med kompisar som flyttat till Luleå.

 

Månadens inköp? Det blev en del köp på Black Friday men mitt bästa köp var min nya mobil som jag köpte i början av månaden.

 

Hur såg förra årets november ut för dig? Den var nog helt vanlig, jag minns inte så mycket.

   

Hur tror du nästa års november ser ut? Det har jag inte heller någon aning om, det återstår att se.

 

Blev november som du tänkt dig? Jadåå det tycker jag väl. Hade dock inte räknat med att behöva operera mig och åka till vårdcentralen varannan dag i flera veckor, men jaja.

 

Månadens bästa beslut? Att åka till Luleå och köpa en ny mobil.

 

Månadens sämsta beslut? Jag kommer inte på något dåligt beslut jag tagit. Kanske att 

 

Månadens bild? Det får bli denna från Ormberget i Luleå.

 
 

Favoritserie denna månad? New Girl och jag har fastnat för Riverdale. Jag har tyckte att den senaste säsongen är lite sådär och ser det bara i brist på annat men helt plötsligt är den bra igen.

 

Favoritbok denna månad? Jag köpte faktiskt en bok under november, dock började jag läsa den i december. Det är en julbok som heter "Jag kommer hem till jul".

 

4 favoritlåt denna månad? 

 

Vad ser du fram emot i december? Julen och allt vad som hör till. Julpynt, slå in julklappar, glögg, julbaka och såklart julafton!!

 

Hur har det gått med målet från november? Mitt mål var att njuta av tiden innan jul och det tycker jag att jag har gjort. Jag har under november julpyntat mitt rum och ätit en del julfika.

Mål för december månad? Njuta av julen!

 

Emma Engström

Himla härlig månad du haft och kan tänka mig att mobilen var bland det bästa!


blogg: http://nouw.com/emmaengstrom
Sarah

Så kul att åka till en kompis i flera veckor :) Allt var roligt att läsa fina du :)


blogg: http://CheerSarah.devote.se
Sara

Kul med en liten lista :)


blogg: http://sarakarlson.blogg.se
Matilda Berlin

Så skönt att November var så mycket bättre än Oktober!! Hoppas nu du får ett magiskt December!!! Kram fina <3


blogg: http://matildaberlin.se
Sara Ekman

Härligt :)


blogg: http://aamaziing.blogg.se/
Pauline Hurtig

rolig lista! :)


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin