Alicelindstrom

Lucka 4

 
I årets sista lucka tävlar jag ut två produkter på Eleni & Chris. Ett skönthetsmärke som jag verkligen gillar. Du har chansen att vinna deras Peeling Pen i 10-pack och deras BoostaMin i 6-pack som är en hårkur. Hur bra för både hud och hår nu när det är så kallt? Peela huden gör glow och ge håret näring. Ett totalt värde på 738kr.
 
För att vara med:
- Lämna en kommentar här i det här inlägget att du är med och tävlar.
 
För extra chans att vinna:
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se och eleniandchris.com. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 30/12. Lycka till!
 
 
Vinnaren i lucka tre är Matilda. Jag kommer att kontakta dig via mejl.

Malin

Men så roligt med en tävling, jag är gärna med!

God Jul 🤶

Alice

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA FÅR GÄRNA SKRIVAS I INLÄGGET UNDER!


blogg: http://alicelindstrom.se
Theresia

Jag är med :)


blogg: http://nouw.com/theresiasandahl
Matilda Berlin

Men åhhh! Självklart vill jag vara med och tävla!!! <3


blogg: http://matildaberlin.se
Sanna

Åh, vilket fantastiskt vinst! Hade mer än gärna vunnit detta och njutit utav under mellandagarna. Det hade varit precis vad jag hade behövt.

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
Anonym

Jag är med!

Felicia B

Jag är mer än gärna med, har stressat sönder mig själv på jobbet nu under december så det hade varit så härligt att få lyxa till det med lite hudvård och hårvård nu under de dagar jag faktiskt är ledig. God jul på dig Alice! :) <3

Sara

Jag är med!!

Sara

Jag är med!!

Hannah J

Älskar din julkalender och jag är med..

Carro

Jag är med! :)
Önskar dig ett gott slut, och ett gott nytt år!

Helena i Uppsala

Jag är med, endast genom denna kommentar!

Anonym

Självklart med!

Anonym

Självklart med!

Anonym

Självklart med!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin