Alicelindstrom

Lucka 2

 
Lucka nummer två är här och denna gång har du chansen att vinna en vas, Pallo svart junior, från Skruf Glasbruk. Vasen är ca 20 cm hög, svart och värd 800kr. Hur bra julklapp? Eller kanske något perfekt att behålla själv som en julklapp till sig själv.
 
För att vara med:
- Följ Skruf på instragram. LÄNK eller sök på skrufglasbruk.
- Lämna en kommentar här nedan att du är med.
 
För extra chans att vinna:
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se och skrufglasbruk.se. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 16/12. Lycka till!
 
 Vinnaren i lucka 1 är Jessica Andersson. Stort grattis till dig, jag har kontaktat dig via mejl!

Alice

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA FÅR GÄRNA SKRIVAS I INLÄGGET UNDER :)


blogg: http://alicelindstrom.se
Matilda Berlin

Men åhh! Självklart vill jag vara med!! Håller tummarna =) KRAM <3


blogg: http://matildaberlin.se
Sanna

Åh, vilken fantastiskt fin vinst! Självklart vill jag vara med och tävla om denna, som verkligen skulle lyxa till vardagen lite extra. De om något hade behövts nu när vardagen och livet känns grått och oroligt med tanke på alla ekonomiska problem som för tillfället råder här hemma.

Följer förstås på Instagram (mammasvardag).

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
Helena i Uppsala

Jag är med - följer på Insta

Sonja

Vilken rolig och passande tävling, jag är gärna med och jag har gillat på instagram!

Sonja

Vilken rolig och passande tävling, jag är gärna med och jag har gillat på instagram!

Anonym

Jag är med!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Klara

Jag är med och gillar på instagram!

Sara

Jag följer dom och ditt julkonto!

Carro

Jag är med, och följer på insta! (carrofrisk)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin