Alicelindstrom

happy-day.se

Julen närmar sig med stormsteg, det har nog ingen missat. Julen kan ju vara en stress för många, inte minst när det kommer till att inhandla julklappar till alla ens nära och kära. Jag tycker det är riktigt roligt meeen ibland kan det vara svårt att komma på vad man ska ge, speciellt till den som har allt. Då hjälper det inte att googla efter tips och men nu har jag hittat den perfekta sidan som har något för alla!

Jag skriver det här inlägget i samarbete med sidan happy-day.se där hittar du upplevelser. Man måste inte alltid ge bort en fysisk grej, en upplevelse är minst lika roligt att få. Eller det tycker iallafall jag. På sidan happy-day kan du ge bort upplevelser som att köra formel1 bil, flyga helikopter, hoppa från ett flygplan, bio, massage, takvandring, testa på att vara modell för en dag eller något annat coolt. Du kommer garanterat hitta något för alla! Där kan man välja "billiga presenter", "presenter till henne", "presenter till pappa" osv. Du hittar presenttips för alla så du kommer hitta något inom den prisklassen du söker!

 

 

Jag har verkligen svårt att välja vad jag skulle vilja uppleva om jag fick önska fritt från hemsidan. Men köra Lamborghini vs Ferrari står högt upp tillsammans med att spaka ett flygplan själv, köra Audi R8 på racingbana och Formel1 bil. Att köra Porsche 911 Turbo hade också stått med på listan om jag inte redan kört pappas Porsche på bana. Kanske märks det att jag gärna kör bil, fort. Är du intresserad av att köra saker så hade jag inte tackat nej till chokladprovning, brunchkryssning, luftballong eller något med spa.

Är du ute efter en sista minuten present så kan du välja att få presenten direkt via e-post. Är du ute i lite mer god tid kan du välja att klicka hem upplevelsen i en presentbox, då kommer den på 1-3 dagar.


Matilda Berlin

Det är ju verkligen en PERFEKT julklapp!! Fick själv en box med en spadag i födelsedagspresent och jag blev så sjuuukt glad! Kram fina <3


blogg: http://matildaberlin.se
Sara Ekman

Bra tips!! :)


blogg: http://aamaziing.blogg.se/
Celine

Så himla smart idé ju!


blogg: http://nouw.com/celinelundqvists
Pauline Hurtig

så bra tips!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin