Alicelindstrom

Badkar

Har du ett badkar hemma? Under flera år hade inte vi det och jag minns hur kul jag tyckte det var när jag skulle sova över hos min mormor och morfar för dom hade badkar. Sedan några, eller många, år tillbaka har vi ett badkar i det badrum som jag använder. Även om jag inte badar speciellt många gånger per år så uppskattar jag det verkligen och jag hoppas att jag kommer ha ett i mina framtida hem. Jag har hittat ett som jag tycker är såååå snygg och instagram-vänligt! Det kommer från sidan trygghandel som säljer mängder av olika badkar. Min favoritmodell heter Carpo Marmor och jag fastnade verkligen för den runda formen och att det är marmor! Kan det bli snyggare?
inlägget är ett samarbete
bilden är lånad från trygghandel

Emelie

Åh badkar är verkligen SÅ himla underbart! :D det var jättefint! <3


blogg: http://lillaeems.se
Linnea Kinis

åh jag vill ha ett badkar! har bara haft det när jag var sisådär 1-5år men sen har jag aldrig haft det. :)


blogg: http://linneakinis.blogg.se/
Miss Baby Peaches

Kan tänka mig att det finns en del craving när man kommer hem!


blogg: http://babypeaches.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin