Alicelindstrom

Vinterjackor

Att det blir kallare och kallare för varje dag som går har nog ingen i vårt avlånga land missat. Det börjar närma sig minusgrader under nätterna här i södra Norrland och det är inte många veckor kvar tills snön kommer. Kylan innebär att det är dags att börja söka rätt på de tjockare kläderna, med vilket jag menar vinterjackan, vantar och mössan. Jackor har varit ett problem (problem och problem...) för mig de senaste åren. Som ni vet så vill inte jag köpa jackor innehållande dun men det går knappt att hitta en varm utan dun. Jag vill ha en superduper varm då jag bor där det är kallt och fryser väldigt lätt, vilket är lättare sagt än gjort. Här nedan tipsar jag om några snygga jackor från Esprit som jag även skriver det här inlägget i samarbete med. Här hittar du deras höst och vinterjackor.

bilder från Esprit
 
Jag fastnade för den blåa så den kändes som en perfekt övergångsjacka mellan sommar och vintern. Enkel att styla med jeans i alla olika färger och en snygg halsduk då den ha låg krage.
Den svarta längre kappan ser verkligen varm ut och skulle vara perfekt en kall vinter dag. Samma med den beiga som jag tror är en aning kallare än den svarta, men den skulle vara så snygg med svarta jeans, boots och en mysig mössa.

Maria at Inredningsvis

Sjukt snygga jackor gillar den sista :)

Önskar trevlig helg!


LOVE Maria på Inredningsvis


blogg: http://inredningsvis.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin