Alicelindstrom

Plugga inför högskoleprovet

Högskoleprovet är ett prov man gör för att sedan söka in på högskola, något ni nog redan har koll på. Provet hålls två gånger per år och man testas på sina matte, svenska och engelskakunskaper. Man får sedan ett provresultat i form av ett tal mellan 0 och 2. Jag gjorde provet i våras och det är verkligen inte lätt att plugga inför det provet, tur då det finns tjänster som kan hjälpa dig plugga inför högskoleprovet. Genom etc Logio kan du göra gamla prov online och på så sätt få ett hum på hur högskoleprovet går till, perfekt för dig som skriver första gången. Det är helt gratis att skapa ett provkonto på denna tjänst som är framtagen av gymnasielärare. Nästa högskoleprov hålls på lördag så stort lycka till till alla er som ska skriva.
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin