Alicelindstrom

Lucka 4

 
GOD JUL! Då fjärde advent och julafton i år sammanfaller kommer den sista lucka upp på julafton. I den fjärde luckan vinner en lycklig person en kit med ansiktsvård från Australian Bodycare innehållande en face mask, face wash, face cream och spot stick + en Luna Play från Foreo. Det är verkligen drömmen om man vill lyxa till det efter stressen inför julen samt för att göra sig extra fin inför det nya året.
 
För att vara med:
- Berätta i en kommentar vilken som är din favoritfärg av Luna Play.
 
För extra chans att vinna:
- Följ Foreo @foreo_nordics, Australian Bodycare @australianbodycare och mig @alicelindstroom på instragram.
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se, https://australian-bodycare.com och foreo.com. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar/tagga mig på instagram så jag kan hitta ditt inlägg.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 31/12. Lycka till!
 
 
Vinnaren i den tredje luckan som var i samarbete med Eleni&Chris är Anette, jag har kontaktat dig via mejl.
 

Alice

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA SKRIVS GÄRNA I INLÄGGET UNDER! :))


blogg: http://alicelindstrom.se
Felicia

Åh vad grym lucka! Och som svar på frågan måste jag nästan säga den gula, det är verkligen en så häftig och annorlunda färg. Håller både tummar och tår att jag detta kit till mitt stackars torra ansikte får! :)

Sara Källström

Som vanligt helt underbar adventslucka!
Jag älskar ju färgen Lila så självklart blir det favoriten!
Detta kit hade vart en räddning för mitt torra ansikte som får vara med om många salta, kalla vindar då jag bor på en ö!
Vet ej hur man länkar men kika in på min instagram obosara82 så ser du där att jag lagt upp tävlingen! Följer de man ska följa också! :-)
God Jul!!

Sanna

Vilken fantastiskt vinst! Hade produkter från Australian Bodycare för flera år sedan, men ser nu att det har gjort om produkternas design, sin hemsida och hela rubbet vilket gör det hela extra roligare. Ser att många nya produkter dessutom tillkommit. Hade varit riktigt kul att få prova på dessa nu, och se vad det går för och om produkter är lika bra som då eller kanske t o m bättre.

Spännande med Luna Play som är en helt ny produkt för mig också, vore riktigt kul att få prova. Tror den hade varit fantastiskt för mig och min hy.

Min favoritfärg av Luna Play blev turkos.

Följer alla tre sidorna på Instagram (mammasvardag).

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
Anonym

Blå är min favoritfärg så jag säger blå!

Thessan

Jag är med och tävlar! Min favoritfärg hos dem är definitivt den blå!
Jag följer alla på Instagram samt har gjort ett inlägg på min blogg som du hittar här --> http://nouw.com/theresiasandahl/tavling-32369374 )


blogg: http://nouw.com/theresiasandahl
Julia

Åh vilken rolig lucka!! Så jag är med och tävlar, min favorit färg på foreo är rosa!! Super söt och passar min nya pyjamas som jag fick i julklapp!


blogg: http://devote.se/jfalten
Hannah

Den ljusblå på bilden var fin och det är min favoritfärg!

Hannah

Den ljusblå på bilden var fin och det är min favoritfärg!

Sara

Jag är med, min favoritfärg är rosa!

Moa A

Den babyrosa är min favorit!

Tess

Vilken underbar tävling såhär kring jul och vilka fina vinster det ligger i potten. ✨

Har flera gånger tittat på en Luna Play ute i butikerna då alla de härliga färgerna fångar ens uppmärksamhet, men min favorit har blivit fuschia.

- Följer Er alla 3 på Instagram.
- Har även delat din bild och tipsar om tävlingen.

God fortsättning på julen!
Kram
Tess

Malin

Rosa är helt klart min favoritfärg! :)


blogg: http://mallemusic.blogg.se/
Carro

Den ljus-lila för "sensitive skin" för jag har väldigt känslig hy.
Följer alla tre på insta- @carrofrisk

Anonym

Min favoritfärg är grön.

Sofie

Ljusblå!!

Sofie

Ljusblå!!

Matilda Berlin

Men åhhh! Självklart vill jag vara med!! Min favofärg är ju blå, så såklart säger jag blå =) Kram <33


blogg: http://matildaberlin.se
Lovisa

Min favoritfärg är gul och rosa så någon av dom svarar jag!

Sonja

Ljuslila tycker jag är fint :-)

Sonja

Ljuslila tycker jag är fint :-)

Emma

Rolig tävling!

Karin

Såklart är man med! Här är
Favoritfärgen blå.

Karin

Fick du min mejl? Annars kommer den här :)

Anonym

Jag är med :D

Hannah J

Ja måste nog säga lila eller blå,

Miss Baby Peaches

Min är mint! Älskar mint!
Jag har gjort ett inlägg om tävlingen och det hittar du här: http://missbabypeaches.se/2017/december/deltagande.html#comment


blogg: http://missbabypeaches.se
Viktoria

Min favorit färg är den på bilden, söt färg!

Viktoria

Min favorit färg är den på bilden, söt färg!

Moa

Att vinna en rosa vore drömmen!

Anonym

Min favoritfärg på luna play är orange!

Vilma

Tänk att börja året men ren hy!!gul är min favoritfärg.

Karin

Fin tävling! Min favorit färg på luna är röd. God fortsättning!

Frida Eriksson

Att testa nya produkter för min problemhy hade varit bra. En rosa skulle jah vilja ha.

Frida Eriksson

Att testa nya produkter för min problemhy hade varit bra. En rosa skulle jah vilja ha.

Erika

En blå foreo hade suttit fint. Jag har aldrig testat en men hört mycket bra om dom.

Alice

Turkos är min favorit! (:

Anonym

Min favorit är den orangea.

Bea

Rosa är min favoritfärg så jag säger rosa!

Bea

Rosa är min favoritfärg så jag säger rosa!

Anonym

Jag är med! blå

Anonym

Grön!

Sandra

Jag hoppas inte att det är för sent att anmäla sig. Om inte, min favoritfärg av de som finns på luna play är den rosa.

Ronja

Jag är väldigt gärna med i din tävling Alice. Den i färgen orange är min favorit.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin