Alicelindstrom

Låna smart

-inlägget är sponsrat-

Att man någon gång i livet behöver ta ett lån är inte så konstigt. Vem har ens råd att köpa en lägenhet eller hus med pengar direkt ur fickan? Inte vem som helst iallafall. Tur då att man kan låna pengar. Jag har aldrig lånat pengar (nitton år och bor hemma) och som jag skrivit tidigare så stödjer jag verkligen inte sms-lån, snabba lån eller onödiga lån. Jag tycker inte att man ska låna för att kunna åka på en semester till Thailand i två veckor eller köpa en Balenciaga väska för 15 000 kronor. Det är något jag avråder er alla ifrån att göra. Någon dag kommer du kanske att behöva ta ett lån till en bostad eller något annat "viktigt", då finns det så bra sidor som Financer där du kan jämföra banker och hitta lägst ränta med de avtal som passar just dig bäst. Du kan även på den sidan söka efter de sparkonton med högst sparränta, hitta aktiemäklare, jämföra olika försäkringsbolag och mycket mer. Dom har till och med en flik där du kan lära dig mer om privatekonomi. Allt samlat på samma ställe för att det ska bli enklare för dig, kan det bli smidigare än så?









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin