Alicelindstrom

Julkläder från Gina

(adlinks) 1. Green sweater  /  2. Grey sweater  /  3. Reindeer headband  /  4. Blue sweater  /  5. Grey jumpsuit  /  6. Earrings  /  7. Fox sweater  /  8. Red sweater  /  9. Blue jumpsuit
 
Min inne-och-ta-det-lugnt-dag blev en ute-och-skotta-i-nästan-2-timmar-dag. Det har nu börjat regna och blää vad jag kommer att ha träningsverk imorgon. Jag plockade iallafall fram min julgran och lite annat pynt under eftermiddagen och nu vill jag typ aldrig lämna mitt rum! Jag har fotat så bilder kommer!! Det blev ett väldigt juligt inlägg, snack om pynt, snö och ett kollage med julkläder!
 
PS. kika in här imorgon, då kommer det nämligen att finnas den ultimata Black Friday guiden med tips på reor och saker att köpa. Jag är så jäkla taggad på imorgon, kanske för att jag för ovanlighetens skull har saker jag faktiskt behöver köpa och jag har i år tänkt ut några julklappar jag ska beställa imorgon. Kommer nog spendera varje ledig minut imorgon med att jämföra priser och rabatter. 

Hanna

Åh så fina och mysa kläder😍


blogg: http://nouw.com/fitnessinspiration
Pauline Hurtig

men åååh måste kolla in!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Sussi

Häftiga julkläder. Jag såg en klänning med pepparkaksgubbar och gummor på. Den kanske man skulle ha till jul :)


blogg: http://nouw.com/enkelthemma







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin