Alicelindstrom

En bra shoppingdag

Hade ni en bra black friday igår? Jag hade en toppen dag shoppingmässigt och jag hittade det jag var ute efter till toppenpriset! Jag köpte mest saker inför resan och jag fick det verkligen till grymma priser! Köpte två handdukar, en sidensovpåse, en uppblåsbar kudde och en väska till ett pris som var BILLIGARE än bara väskan i fullpris? Förutom packning och sånt hittade jag flera julklappar, vilket känns väldigt skönt att ha gjort. Hur frustrerande är det inte när något man lagt i kundkorgen tar slut??? Hände mig två gånger och efter det satt jag aningen stressad och jämförde de olika butikernas dealer för att inget skulle hinna ta slut igen!
 
Jag tipsar även om att många butiker fortsätter sin rea under helgen, så kika in inlägget här nedan för tips på vad man kan köpa samt vilka butiker som har reor!
 

Dixi Wonderland

Jag fyndade galet mycket :D


blogg: http://dixiwonderland.com/
ajlimullersandvik.blogg.se

Vad kul att du har fått så mycket handlat, bra jobbat! :D Jag hann inte alls, haha. Men det kanske är lika bra.


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
MALINDENISE

Jaa så härlig rea !! :D


blogg: http://devote.se/malindenise







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin