Alicelindstrom

Vårlista

Våren är snart över, eller har den ens börjat? Jag vaknade upp till en vit gräsmatta. Bättre sent än aldrig, här kommer en vårlista.
 
Hur såg ditt liv ut förra våren? 
Jag gick andra året på gymnasiet, pluggade för fullt och förutom det hände det inget speciellt alls under vårmånaderna.
 

Hur hoppas du att våren blir i år? 
Solig och varm, det har den dock inte varit det så speciellt mycket hittills, men allt kan ändras. Vi har haft två varma dagar med temperaturen kring 15 grader. Kan vi inte få typ 100 till? 

 

 

Hur hoppas du ditt liv kommer se ut nästa vår? 
Jag hoppas att jag är på äventyr. Mitt kommande år är väldigt oplanerat och jag hoppas att jag nästa vår gör något som jag tycker är roligt. Vad vet jag inte riktigt än...

 

Vad är ditt vårplagg nummer ett? 
Sneakers. Använder det alla dagar och är min favoritsko nr1!

 

Ett av vårens inköp
 


Har du några särskilda vårprojekt på g? 
Faktiskt inte. Pluggar för fullt i skolan, för att nämna ett projekt så är det väl gymnasiearbetet som jag jobbat på. Fast det har jag ju jobbat på hela läsåret och jag blev hyffsat klar innan påsk men det är väl det enda jag kan komma på.

Vad önskar du dig i vår? 
Värme, sol och inte jobbigt mycket i skolan. Inte fått något av dom än.
 

Föredrar du våren eller hösten? 
Våren. Mest för att det är ljust, varmare och man har mycker roligt framför sig. En fördel med hösten är att jag slipper allt pollen men jag överlever, våren slår hösten iallafall.

 

Vem/vad är din vårförälskelse? 
Glass! Konstigt nog har jag inte ätit årets första glass utomhus än, måste ta och göra det snart. Mycket glass har dock ätits hemma...

 

 

 

Tre saker som stoppar vårkänslorna: 
- Pollenallergi

- Kyla

- Snö

Har du redan några sommarplaner? 
För tillfället är det enda som är 100% säkert är att jag ska sommarjobba i fem veckor. Någon resa är på tal men inget är bokat, alltså är det inte skrivet i sten ännu.


Louise

Vilken härlig lista! :)


blogg: http://louiseelinore.se
ajlimullersandvik.blogg.se

Åh det är sannerligen deppigt att det är aprilväder i maj... suck!


blogg: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Anonym

Åh vilken härlig vårlista :D


blogg: http://nouw.com/sidensfoto
Amanda

Så kul att läsa! :)


blogg: http://amandalarsson.nu
Pauline Hurtig

härlig lista!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin