Alicelindstrom

Sommartider HEJHEJ

Sommaren närmar sig, kollar man till månaderna så är det knappt tre veckor innan vi går in i juni månad. Även fast värmen inte har kommit än så tror jag verkligen att den kommer och jag har börjat kolla på sommriga plagg och inredning. Även fast det känns som att det är länge kvar tills jag kan gå barbent, utan jacka och med ballerina på fötterna. Jag har hittat lite snygga saker från Esprit.se, här nedan ser ni ett litet collage med mina favoriter inom olika kategorier. Som ni vet har jag skrivit om den sidan förut, men faktiskt aldrig köpte något. Kanske är dax för det nu?
 
Jag fastnade verkligen för deras inredningsdetaljer. Både kuddfodralen, kopparna och allt det andra som de har för uteplatsen eller uterummet. Dom hade också väldigt fina och somriga klänningar, kanske perfekt för dig som är på jakt efter något att ha på studenten/skolavslutningen eller för dig som ska kolla på studenterna. Eller varför inte hitta något snyggt till midsommar? Det är ju faktiskt bara en månad kvar. Jag hittade även lite snygga saker på boohoo.com när jag ändå var runt och surfade på internet. Ni som är aktiva bloggläsare vet att jag har handlat därifrån förut och jag är riktigt sugen på att beställa från dom igen. Jag vet att plaggen inte alltid har den bästa kvaliten, men dom har mycket snyggt och allt är väldigt billigt!
 
 
Vilka är dina favoriter från collaget? Jag fastnade verkligen för deras skor, både sneakers, espadrillos och ballerina. Även deras kuddar, verkligen så fina och somriga! Jag får inte glömma deras fina klänningar och blusar, många fina!

Pauline Hurtig

åh så mycket fint!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin