Alicelindstrom

Majboxen

 
Maj har gått så galet fort, det känns nyss som det var valborg och första maj!! Innehållet i boxen är iallafall detta, mycket bra inför sommaren:
 
Cetaphil - Gentle Skin Cleanser - Jag har tidigare testat Cetaphils återfuktande kräm men aldrig deras cleanser, så det ska bli spännande men jag tror att den är bra. Gillar storleken, perfekt för en resa.
 
Pepsodent - White Now CC Toothpaste - Tandkräm är alltid bra och perfekt med en i miniformat att ta med på resor eller liknande. Just den här ska vara en nyhet så den ska bli rolig att testa. Den ska ge en känsla av vitare tänder, tvek på det, men den skyddar även emaljen, vilket är bra.
 
Emité Make Up - Milleis Active Eye Light - En concealer med ris- och rosolja som ska aktivera cirkulationen runt ögat och på så sätt ta bort mörka ringar. Jag har verkligen mörka ringar och hoppas att den här fungerar bra!
 
Youth Lab - Daily Sunscreen Cream SPF 50 - Hur perfekt? Jag har varit i behov av ett solskydd med högfaktor för ansiktet, ni ska sett hur mitt face såg ut efter förra helgen som bjöd på lite sol. Jag kan nog inte vara ensam om att ogilla de "vanliga" som man har på kroppen i ansiktet. 
 
Válquer - Ice Hair Mask Total Repair - En kylande hårmask ska ska reparera slitet och otämjt hår. Verkligen en bra att ha sak nu under sommaren då, iallafall mitt , hår blir lite extra slitet med allt badande i salt och sol. 

Amanda

Det lät ju som en super bra månad, hårmask blir nästan aldrig fel <3


blogg: http://mandasdiary.devote.se
Julia Svensson

Å så bra box!


blogg: http://juliasvenssons.se
Anonym

Vad bra innehållet såg ut!

Anonym

Vad bra innehållet såg ut!

elin

Åh vilken bra box<3


blogg: http://devote.se/johnssons
Linnéa

Ah, härlig box där du <3


blogg: http://linnealiebig.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin