Alicelindstrom

Skönhetsfavoriter

Jag är typ alltid intresserad av att köpa nytt smink, jag vet inte varför? Jag har ju redan så mycket i mina badrummsskåp men tycker det är så roligt att testa nytt. Inte minst att hitta nya favoriter! Jag har mina all time favoriter i de flesta områden i smink och skönthet. Jag har använt samma hudkräm i flera år, min favorit mascara har varit min favorit sedan jag testade den första gången. Även fast jag använder andra ibland. Inom vissa områden är jag dålig och kanske för feg på att testa nya produkter. För vem vet? Det kanske finns produkter jag gillar ännu mer och passar mig och mina behov bättre än de som för tillfället står i mitt badrummsskåp. 
 
Jag föredrar faktiskt oftaste att handla smink på internet, det blir oftast mycket billigare för mig. Jag kan lätt jämföra olika sidor och det finns alla möjliga rabatter att hitta. Till exempel så har Rabble alltid bra rabattkoder för alla möjliga olika sidor. Hos Rabble hittar du din NordicFeel rabattkod. Just nu har dom faktiskt 20% rabatt på hudvård, hur bra? 
 
Här nedan är några av mina favoritprodukter som har varit mina favoriter LÄNGE och som jag alltid kommer tillbaka till.
 
Torrshampo från Batiste är det enda jag tycker funkar riktigt bra på mitt hår. Jag har testat andra men kommer alltid tillbaka till Batiste.
Mascaran var nog min första mascara jag köpte. Jag har ingen aning om vad som var bra eller dåligt när jag köpte min första för flera år sedan. Sedan dess har jag testat MÅNGA och den här är fortfarande bland mina top tre.
Precis som mascaran var concealern min första jag testade och jag har ingen aning om hur många förpackningar jag har gjort slut på sedan dess.
Ansiktstvätten är även den en favorit sedan långt tillbaka. Förut använde jag cream washen i samma serie, men inte sett den i butik på länge. Jag gick då istället över till Facial wash och den funkar lika bra.
Har du några all time favoriter som du vill tipsa om? gör gärna det, för alltid roligt att hitta nya produkter.
inlägget är ett samarbete

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Torrshampo från Batiste, är så bra!!! :)


blogg: http://beattriicee.blogg.se/
Anonym

Den concealern är verkligen bra!

Pauline Hurtig

älskar dcde torrschampot!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
snie.blogg.se

kul när man hittar favoriter =)


blogg: http://snie.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin