Alicelindstrom

10 favoritappar

 
Snapchat  
En app jag använder mindre och mindre hela tiden. Jag har inte tröttnat helt än, men orkar typ inte snapa med folk. Men har man tråkigt kan det vara roligt, älskar alla filter. Och kolla storys är roligt. Min är inte öppen, såå ingen idé att ni lägger till mig.
 
Pinterest  
Min favorit sida/app när det kommer till att hitta inspiration till mat, baka, kläder, inredning ,smink, naglar OSV. Älskar att scrolla runt där. Heter alicelindstrm om du vill kolla in mina pins.
 
VSCO 
Den enda app jag idag använder för att redigera mina bilder till instagram. Jag är inte speciellt aktiv på VSCO, alltså att lägga ut bilder i appen. Men jag tipsar er iallafall om att testa den för att redigera bilder.
 
BloggSe  
Jag bloggar ju på blogg.se och då är det perfekt att ha deras app för att enkelt kolla kommentarer, klicka upp inlägg osv. Fast jag tycker dock att den senaste versionen varit lite buggig och föredrar ibland att gå in via webbläsaren i mobilen istället för att använda appen beroende på vad jag ska göra.
 
Runkeeper  
Faktiskt länge sedan jag använde den, tycker det är så kallt på vintern att hålla på att fippla med telefonen för att starta igång den. Men de gånger jag springer intervaller använder jag alltid den här. Perfekt då man kan lägga in sina egna tider. 
 
Spotify - 
En av de viktigaste apparna i min telefon. Vad skulle jag göra utan Spotify? Jag lyssnar på det i bilen, i hörlurar, i skolan och i högtalarna hemma. 
 
Instagram  
Min absoluta favoritapp och det har varit det i flera år, faktiskt sedan jag fick en telefon som man kunde ha instagram i. Jag heter alicelindstroom och jag lägger ut några bilder i veckan. Lämna gärna ditt namn i en kommentar så kollar jag in dig.
 
Träningspass  
En app jag använder i pertider. Du kan välja vilken kroppsdel och hur länge du vill träna så kommer övningarna fram. Bra för att den håller tiden, säger till när du ska byta övning och ger förslag på övningar att göra. Något jag är kass på!
 
Skolamaten
Alltid nice att veta vad det är för mat i skolan. Jag koller seriöst den här appen minst en gång per skoldag. Oftast besviken. hahah nää men kolla om din skola finns i appen, då slipp man gå och fundera på vad det är för mat.
 
Storytell 
Jag började använda den appen för några månader sedan och kan inte tänka mig sluta. Jag går/springer 6 dagar i veckan och då hinner jag lyssna många timmar i hörlurar. Jag behöver ha något att lyssna på när jag tränar och ljudböcker är min nya favorit!

JoJo

kul att få se vilka som är dina favoritappar! :D insta är helt klart en av mina favoriter också!


blogg: http://nouw.com/rockdoll
Celine

Älskar pinterest!


blogg: http://celinelf.blogg.se
Ida

Älskar storytel, bästa alltså! :D


blogg: http://iidajohansson.se
Tilda Barkselius

Himla kul att få se, är det okej om jag gör ett liknande inlägg?


blogg: http://nouw.com/tildabarkselius
Sussi

Appar är en bra uppfinning :)


blogg: http://nouw.com/enkelthemma
Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket snälla du :)
VI använder i princip samma appar jag och du :D


blogg: http://emerella.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin