Alicelindstrom

Rabattkoder

Jag älskar rabatter och jag söker nästan alltid runt på internet efter en innan jag beställer från en sida online. Är du som jag? Eller tar du bara första bästa sidan? Jag måste alltid kolla typ 2-3 olika sidor vilken som är billigast eller har gratis frakt. Sen söker jag efter en rabatt. Haha. Det är inte alltid jag tjänar stora summor. Men lägger jag ihop allt blir det en större mängd jag tjänat in genom åren. Nyligen hittade jag den relativt nya sidan rabattkod.club. Den sidan erbjuder mängder utav rabatter i alla kategorier du kan tänka dig. Som jag nämnde är sidan ny och därav inte har alla butiker, men fler kommer. 

 

Jag funderar på att göra en beställning på hudvårdsprodukter. Min nattkräm är snart slut och även min ögonkräm. Dock fick jag en ny ögonkräm i den senaste glossyboxen, men har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar den. Jag kommer iallafall helt klart att använda mig av rabattkoder, som alltid. Jag såg bland annat att dom har koder som 25% på hudvård från Yves Rocher, 100kr rabatt på köp över 500kr på bangerhead och mycket mer. Nu gäller det bara för mig att bestämma vad jag ska köpa och från vilken sida. 

Inlägget är sponsrat









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin